افتتاح فروشگاه محصولات و ارایه خدمات رایتل در مازندران

اولین مرکز فروش محصولات و ارایه خدمات این اپراتور برای ارایه سرویس‌های حضوری و بی‌واسطه در استان مازندران افتتاح شد.

 

این گزارش می‌افزاید: این مرکز که در بابل، بلوار مدرس بعد از چهارراه فرهنگ نبش کوچه شکوه 8 مرکز تجارت جهانیان طبقه همکف راه اندازی شده است، تمامی محصولات و سرویس‌های رایتل و همچنین خدمات پس از فروش آن را ارایه می نماید و امکان تست تمامی خدمات و اینترنت پرسرعت این اپراتور نیز در این مرکز فراهم است.

 

فروش انواع سیم‌کارت رایتل، انواع بسته های اینترنتی، انواع مودم، انواع آنتی ویروس، تعویض سیم‌کارت، تغییرمالکیت، اصلاح مشخصات، تنظیمات تلفن همراه و فعالسازی سیم‌کارت در این مرکز امکان پذیر است.

 

گفتنی است همزمان با افتتاح این مرکز در شهر بابل، رایتل نسبت به ارایه طرحی تشویقی در این شهر اقدام نموده است.

 

در این طرح مشترکین فعلی رایتل که در تاریخ 29 آذرماه لغایت اول دی ماه به مرکز فروش محصولات و ارایه خدمات در شهر بابل مراجعه کنند می‌توانند از بسته های مصرفی اینترنت هدیه برای انواع سیم‌کارت دایمی، اعتباری و دیتا بهره‌مند می‌شوند.

 

همچنین مشترکین جدیدی که در این بازه زمانی نسبت به خرید سیم‌کارت اعتباری از این مرکز اقدام کنند، از 75 درصد تخفیف در قیمت این سیم‌کارت بهره مند می شوند.

 

شایان ذکر است این طرح تنها در تاریخ اعلام شده و فقط در مرکز تازه افتتاح شده شهر بابل قابل اجرا می باشد و به هر فرد حداکثر 2 سیم‌کارت اعتباری با 75 درصد تخفیف ارایه می گردد.

 

گفتنی است ساعت کاری مرکز فروش محصولات و ارایه خدمات بابل نیز در روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت 10 لغایت 21 می‌باشد.