حضور بانک پارسیان در همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت

در پنجمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت که با حضور وزیر اقتصاد، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، رییس کل بانک مرکزی، رییس پژوهشکده پولی و بانکی، مدیران عامل بانک ها و شرکت های حوزه فناوری اطلاعات، فعالان و اندیشمندان نظام بانکی و اساتید خارجی از کشور های مختلف جهان، برگزار شد، بانک پارسیان به عنوان یکی از حامیان این همایش با حضوری فعال در نمایشگاه جانبی با معرفی جدید و انحصاری سامانه ابری پارسیان ، آخرین دستاوردهای خود در زمینه بانکداری الکترونیک و فن‌آوری اطلاعات را در معرض بهره برداری بازدیدکنندگان قرار داد.

 

پنجمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت  با موضوع" گسترش ارتباطات بین‌المللی؛ فرصت‌ها و چالش‌ها"در روزهای 21 و 22 دی ماه در سالن همایش برج  میلاد برگزار شد. برگزاری نه پنل تخصصی، ده سخنرانی کلیدی، سه نشست تخصصی با حضور مدیران ارشد بانکی، پانزده کارگاه تخصصی، انتخاب 273 مقاله برتر و برپایی نمایشگاه با حضور شرکت‌های فعال داخلی و خارجی و همچنین بانک‌ها و .. همچنین معرفی نفرات برتر جشنواره دکتر نوربخش، معرفی بانک های برتردر حوزهIT از مزیت های این همایش است.

 

شایان ذکر است، دراولین روز برگزاری همایش به بازدیدکنندگانی که با حضور در غرفه بانک پارسیان از خدمات الکترونیکی بانک همچون دیجی بانک، همراه بانک پارسیان و ... استفاده کردند، به قید قرعه به 5 نفرتبلت اهدا شد.