بررسی قراردادهای جدید نفتی توسط حقوقدانان مجلس

 غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه امروز شورای مرکزی این فراکسیون، گفت: جلسه شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس صبح امروز و پیش از آغاز جلسه علنی مجلس، با حضور تمامی اعضا و رئیس مجلس برگزار شد.

وی با بیان اینکه رئیس مجلس در این جلسه گزارشی از سفرش به عراق به اعضای فراکسیون ارائه داد، افزود: لاریجانی در این جلسه بر جایگاه مهم ایران در منطقه تأکید کرد و گفت که در سفرش به عراق در دیدارهایی که داشته بر این نکته تأکید شده است.

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان، اظهارداشت: در بخش دیگری از این جلسه موضوع بررسی قراردادهای جدید نفتی مورد بررسی قرار گرفت و لاریجانی گفت که این قراردادها توسط حقوقدانان مجلس مورد بررسی قرار می‌گیرد.

جعفرزاده ایمن‌آبادی تصریح کرد: در ادامه این جلسه رئیس مجلس گفت که قراردادهای جدید نفتی تاکنون خلاف قانون اساسی نبوده است.

وی در پایان با بیان اینکه در بخش دیگری از این جلسه موضوع انتخابات مورد بررسی قرار گرفت، خاطرنشان کرد: در این جلسه تعدادی از اعضا مباحثی پیرامون بررسی صلاحیت‌ها در شورای نگهبان مطرح کردند که لاریجانی ضمن دعوت نمایندگان به آرامش، از آن‌‌ها خواست که با شورای نگهبان همکاری و تفاهم داشته باشند.