خبرخوش پارسیان برای سپرده‌گذاران ثامن‌الحجج

 در اطلاعیه بانک پارسیان درباره سپرده گذاران تعاونی اعتبار ثامن الحجج(ع) آمده است: در اجرای ابلاغیه بانک مرکزی ج.ا.ا. و پیرو اطلاعیه های صادره آن بانک، بانک پارسیان به عنوان بانک عامل، پرداخت سپرده های خرد را به نحو ذیل انجام خواهد داد.

این بانک در مرحله نخست، از تاریخ 94/11/13براساس فهرست ابلاغی بانک مرکزی ج.ا.ا. پرداخت سپرده های مشتریان حقیقی تک امضاء را به شرح ذیل آغاز خواهد نمود:

- دارندگان سپرده های تا سقف 30 میلیون ریال، از تاریخ 94/11/13مطابق جدول زیر:

(*) روزهای 22 و 23 بهمن، شعب تعطیل بوده و ارائه خدمت به سپرده گذاران تعاونی اعتبار ثامن الحجج، مجددا از روز 24 بهمن تداوم می یابد.   

- دارندگان سپرده های تا سقف 50 میلیون ریال، از تاریخ 94/12/3

- دارندگان سپرده های تا سقف 100میلیون ریال، از تاریخ 94/12/10

واجدین شرایـط بر این اساس به شعبـه ذیربط تعاونـی اعتبار ثامن الحجج مـراجعه و پس از دریافت گواهی مرتبط، با در دست داشتـن اصل و تصویر کارت ملی، شناسنامه و گـواهی مذکور، از تاریـخ های اعلام شده فوق به یکی از شعب بانک پارسیان در سراسر کشور مراجعه نمایند. شایان ذکر است در صورت عدم مراجعه در تاریخ های مشخص شده فوق، مراجعه در تاریخ های بعدی نیز امکان پذیر است.

زمان های مراجعه به شعب بانک پارسیان در سراسر کشور تا اطلاع ثانوی به شرح ذیل اعلام می گردد:

    از شنبه تا چهارشنبه : از ساعت 12 الی 18 در کلیه شعب

  روزهای پنج شنبه : از ساعت 12 الی 16 در کلیه شعب ( به جز روز 22 بهمن ماه)

    روزهای جمعه : فقط در شعب شهرستان از ساعت 8 الی 13( به جز روز 23 بهمن ماه)

همچنین سپـرده گذاران محترم بـرای مشـاهده و ثبـت اطلاعات تکمیلی، از تاریخ 94/11/12 بـه تارنمـای بانک پارسیـان به نشانـیwww.Parsian-Bank.ir  و سامـانه پیگیری و ثبـت اطلاعات سپـرده های تعـاونی اعتبار ثامن الحجج مراجعه کنند. اطلاعات تکمیلی نیز متعاقباً از طریق همین درگاه به اطلاع خواهد رسید.