مازراتی برای این SUV خود نام لوانت را در نظر گرفته است. این خودرو که اولین شاسی بلند مازراتی طی تاریخ بیش از 100 ساله این شرکت است،‌ قرار است در نمایشگاه خودرویی ژنو 2016 در اوایل مارس رونمایی شود.

 

این لوکس ساز ایتالیایی در قسمت جلو خودرو از یک طراحی تهاجمی و چراغهای مخروطی استفاده کرده و نشان نیزه سه سر مازراتی به زیبایی هر چه تمام تر روی جلوپنجره خودنمایی می‌کند. مازراتی قصد دارد با عرضه لوانت، خانواده خودروهای خود را که جای یک اس یو وی در آن خالی بود کامل کند.

 

در حال حاضر این شرکت سه مدل کواتروپورته، گیبلی، گرن‌توریسمو و گرن کابریو را عرضه می‌کند. به گفته مازراتی، شاسی این مازراتی طوری طراحی شده که در کنار عملکرد فوق العاده خاص خودروهای این شرکت در جاده، قابلیت‌های آفرود نیز به آن اضافه شود. البته همانند شاسی بلند بنتلی بنتگایا، بسیار بعید است که مالکان مازراتی لوانت با این SUV زیبا و گرانقیمت به دل کوهستان بزنند ولی این خودرو تمام قابلیتهای آفرود را در خود دارد.

 

اگرچه مازراتی تمام جزئیات فنی این خودرو را برای زمان رونمایی رسمی در نمایشگاه ژنو نگه داشته اما اعلام کرد که این شاسی بلند از امکان 4WD و یک گیربکس اتوماتیک هشت دنده که اختصاصا برای این خودرو در نظر گرفته شده، بهره می‌برد. مازراتی برای این خودرو برای این خودرو دو موتور دیزلی و بنزینی را در نظر گرفته است. این خودرو احتمالا بهار امسال در اروپا روانه بازار خواهد شد و سپس روانه دیگر بازارهای جهانی می‌شود.