مهرداد بذرپاش در نشست خبری چهره های اقتصادی ائتلاف اصولگرایان برای رفع بحران رکود و اشتغال که در خبرگزاری فارس برگزار شد با بیان اینکه یارانه حق مردم است، اظهار کرد: مسئولی که پول خودروی فرزندش 500 میلیون تومان است معلوم است متوجه مردم نمی شود.

وی عنوان کرد: افزایش یارانه محرومین به طور قطع در دستور کار مجلس آینده است و این را وظیفه خود می دانیم و بر آن منت نمی گذاریم. اقتصاد کشور 27 سال است دست گروهی خاص است که خود را اپوزوسیون می داند و حاضر نیست درباره اشتباهات پاسخگو باشد.در دولت قبل هم بخش بزرگی از اقتصاد در دست آنها ماند. در مجلس آینده با پولی کردن مدارس مخالفت خواهیم کرد.

نامزد اصولگرای مجلس دهم تاکید کرد: طبق قانون اساسی حق نداریم که یک اصل آموزش پرورش رایگان را نبینیم. گام دوم این است که مانع جلوگیری از کوچک شدن سفره های مردم شویم.نفت از سفره های مردم رفت و یارانه ها هم کم کم در حال رفتن است و چیزی جز کوچک شدن سفره های مردم دیده نشد؛ امیدواریم مجلس آینده این سفره را جمع نکند.

وی افزود: مجلس بعدی باید در تعامل با ستاد کل نیروهای مسلح سربازی را به یک بازی برد برد برای جوانان تبدیل کندو سربازی باید از دغدغه به فرصت تبدیل شود. اینگونه فرار از نرفتن سربازی افتخار محسوب نخواهد شد.

وی در ادامه گفت: اگر بتوانیم 5 درصد از معوقات بانکی را در بخش تسهیلات ازدواج صرف کنیم، حدود 4500 میلیارد تومان می شود و به طور کامل کفاف تسهیلات ازدواج را می دهد.