کلاهبردار با استفاده از نام نمایندگان مجلس

 مدتی است برخی افراد کلاهبردار با استفاده از نام نمایندگان مجلس اقدام به کلاهبرداری از شرکت‌ها و برندهای اقتصادی می‌کنند.

بر اساس این گزارش، هرچند اطلاعات مربوط به این کلاهبرداری‌ها در اختیار مرکز انتظامی، قضایی و امنیتی قرار گرفته اما برخی از نمایندگان مجلس که از نام آنان سوء استفاده شده خواستار پیگیری جدی این موضوع شده‌اند.

احمد توکلی یکی از نمایندگانی است که اعلام کرد: مدتی قبل یکی از مدیران یک مرکز صنعتی و تولیدی طی تماسی به اینجانب گفت: فردی که خود را احمد توکلی نماینده تهران معرفی می‌کرد در تماس با اینجانب درخواست مبلغی برای انجام کاری خیر کرد. باتوجه به شناختی که از شما داشتم مطمئن بودم تماس گیرنده کلاهبردار است. با حال این شماره کارتی را که باید پولی به آن واریز کنم را از وی گرفتم.

توکلی گفت: برخی از افراد هم که به نماینده خود اعتماد داشته‌اند بدون اینکه با اینجانب یا دفتر تماس بگیرند مبالغی به حساب فرد تماس گیرنده واریز کرده‌اند.

احمد توکلی افزود: باتوجه به تکرار چنین مواردی به اطلاع همگان می رسانم، اینجانب هرگز چنین درخواست‌هایی از فرد یا مجموعه‌ای نداشته و نخواهم داشت و بدانند که هرفرد تماس گیرنده ای با نام من اقدام به چنین کاری نماید قطعا کلاهبردار بوده و شیادی بیش نیست.

وی گفت: تمام مدارک و اطلاعات مربوط به این کلاهبرداری‌ها را( که  مکررا طی یکسال و نیم گذشته اتفاق افتاده است) ، هربار در اختیار حراست مجلس قرار داده‌ام و انتظار داشتم با پیگیری جدی و سریع به این کار خلاف که هدفی جز خدشه دار کردن نام نمایندگان و سوءاستفاده مالی ندارد، پایان داده شود.