سهم بازار خود را در ایران افزایش می دهیم

مارتین لانتستد در حاشیه افتتاح خط تولید پیشرفته کامیون های ولوو در شرکت سایپادیزل با اشاره به قدمت همکاری گروه ولوو با این شرکت، خاطرنشان کرد: خوشبختانه با عرضه محصولات با کیفیت خود به بازار ایران، طی سال های اخیر، نظر مثبت مشتریان را به خود جلب کرده ایم و بدنبال ارتقاء روز افزون موضوعاتی چون کیفیت و خدمات پس از فروش هستیم.

وی در ادامه گفت: هدف ولوو در سال جاری، تکمیل سبد محصولات خود در بخش کامیون است و سعی مان بر این است، تا با عرضه مجدد کامیون های ولوو در بازار خودروهای تجاری، سهم بازارمان را نسبت به سال های گذشته افزایش دهیم.

مدیرعامل ولوو همچنین با اشاره به صحبت های رئیس جمهور کشورمان در سومین همایش بین المللی صنعت خودرو، بیان کرد: توجه ویژه و دستورات آقای روحانی به حفظ محیط زیست، ارتقاء کیفیت و ایمنی در بخش خودرو، نوید بخش یک تغییر چشمگیر در صنعت خودروسازی ایران است و ما نیز در همین راستا، فعالیت خود را در ایران، افزایش خواهیم داد.

وی در ادامه به جلسه مؤثر خود با وزیر صنعت، معدن و تجارت اشاره کرد و افزود: دیدگاه های وی نسبت به آینده خودروسازی ایران، ما را بیش از پیش، ‌نسبت به حضور با کیفیت در بازار ایران، امیدوار کرد.

لانتستد در پایان با تقدیر از تلاش های صورت گرفته توسط شرکت سایپادیزل برای عرضه محصولات با کیفیت در بازار خودروهای سنگین ایران، یادآور شد: این شرکت از توانمندی ها و امکانات بسیار خوبی برخوردار است و ما نیز با افتتاح یکی از پیشرفته ترین خطوط تولیدی ولوو در این شرکت، به ارتقاء هم زمان برند ولوو و سایپادیزل کمک خواهیم کرد.