خرید شیک و راحت با واچار

خرید کردن همیشه لذت بخش است، پیش‌از این به راحتی به بازار می‌رفتیم، کل خیابان و مغازه‌هایش را می‌گشتیم و قیمت و کیفیت کالا‌هایی را که می‌خواستیم با هم مقایسه کرده و با هزینه‌ای مناسب بهترین گزینه را می‌خریدیم. حالا در روزگاری که تعداد ماشین‌ها با تعداد آدم‌ها برابری می‌کند و تعداد آدم‌ها ده‌ها برابر گذشته شده است، خرید به سبک قدیم نه تنها لذت ‌بخش نیست که خسته کننده و بعضی از مواقع هزینه بیشتری هم دارد .

 

چند روز پیش برای خرید یک کادو برای دوستم به مرکز خریدی مراجعه کردم. مثل همیشه چاره‌ای جز تحمل ترافیک نبود. از آنجا که نه در پارکینگ مرکز خرید جای پارک بود و نه بیرون از آن، مجبور شدم ماشین را زیر تابلوی توقف ممنوع پارک کنم. قرار بود خریدم یک ربع نشود و زودتر برگردم. شلوغی مرکز خرید و انتخاب کادوی دلخواهم که می خواستم، زمان بر شد و تا برگشتم برگه جریمه زیر برف‌پاکن جا خوش کرده بود. آش نخورده و دهان سوخته مسیر بازگشت را بعد از کلی ترافیک و اعصاب خوردی پیش گرفتم که یکی از دوستانم بعد از شنیدن ماجرای آن روز لطف بزرگی به من کرد و روشی برای یک خرید راحت پیشنهاد داد.

 

حالا در حین انجام کارهای روزمره خیلی راحت سایتی مثل واچار که یک فروشگاه قدیمی با یک چهره جدید است و به قول خودش شاید بزرگترین فروشگاه اینترنتی نباشد اما میخواهد بهترین باشد، روی صفحه مانیتورم باز است و تمام کالاهایی را که میخواهم بررسی می کنم و مناسب‌ترینشان که گواهی اصالت دارند را با بهترین قیمت خریداری می کنم؛ البته خیلی از مواقع به خرید نمی رسد و همین که تصویر کالاها ر می‌بینم و مشخصاتشان را بررسی می کنم، لذت بخش است و همان لذت چرخیدن در خیابان و نگاه کردن به ویترین مغازه ها را به آدم می دهد.

 

شیرین ترین لحظه خرید از سایتی مثل واچار زمانی است که با احترام کالا را همان جایی که گفته‌ای می‌آورند و تو که نه استرس ترافیک را داشته‌ای و نه جریمه شدن و ... حالا با یک شوق خاص و لذتی نوستالژی که یادآور نامه و پستچی و یا گرفتن هدیه است، جنسی را که خریده ای تحویل می گیری و هزینه را پرداخت میکنی بدون داشتن دقدقه های پرداخت آنلاین و مشکلات موجود آن .

 

جنس فروخته شده پس گرفته می شود ، بله اگر کالایی که از واچار خریده اید و دارای مشکل است به راحتی میتوانید با تماس با کارشناسان و گفتن اشکال کالا آن را به واچار بازگردانید و وجه یا کالای دیگری را جایگزینش کنید.

 

حالا متوجه شدید چرا خرید از سایتی مثل واچار یک خرید شیک است؟ چون که واچار، چاره ای است برای طرح ترافیک، شلوغی خیابان ها، جریمه و تصادف، استرس و خستگی، از دست دادن زمان ،جنس غیر اصل ،گرانی و .......