کنترل زمان و محتوا در دستان شما

زمستان سال گذشته 5 شرکت مجوز IPTV  را از سازمان صدا و سیما دریافت کردند که در این میان شرکت باران تلکام با نام تجاری آیو سریع‌تر از بقیه محصول خود را عرضه کرد.

 

آیو سرویس پخش فیلم، موسیقی و برنامه‌های تلویزیونی است. با استفاده از آیو می‌توانید به محتوای دلخواه خود در هر زمان و هر مکان دسترسی داشته باشید.

 

هم اکنون اپلیکیشن آیو از طریق Google Play و کافه بازار و سایر اپلیکیشن استورها در دسترس است و به زودی برنامه iOS آیو هم در دسترس عموم قرار خواهد گرفت. کاربران می‌توانند از طریق سایت aionet.ir  در آیو ثبت نام کنند.

 

با آیو دسترسی به آرشیو صدا و سیما و تعداد زیادی فیلم و سریال و انیمیشن سرگرم کننده میسر شده و کافی است اراده کنید چه برنامه‌ای را چه زمانی ببینید. در واقع با آیو هیچ برنامه تلویزیونی را از دست نمی‌دهید. در آینده نزدیک سرویس‌های ارزش افزوده و دسترسی به محتوای آموزشی و سرگرمی و بازی‌های آنلاین نیز در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

 

این شرکت، کمپین اطلاع رسانی محصول خود را از 28 اسفند ماه 94 آغاز کرده و پیشنهادهای جذابی به کاربران اختصاص داده است. به عنوان مثال کاربران می‌توانند به صورت آزمایشی از این برنامه به صورت رایگان استفاده کنند. کاربرانی که ثبت نام می‌کنند در قرعه کشی روزانه یک تبلت سامسونگ، هر هفته یک گوشی اس 7 سامسونگ و در پایان کمپین نیز یک تلویزیون 60 اینچ سامسونگ شرکت داده خواهند شد.

 

شما می‌توانید برای اطلاعات بیشتر به صفحه اختصاصی این کمپین در آدرس aionet.ir/app و یا به کانال رسمی آیو در تلگرام به آدرس telegram.me/aionet مراجعه کنید.