خرید اینترنتی،آری یا نه؟

طی تحقیقات انجام شده مهم ترین عامل در اخذ این تصمیم اعتماد یا عدم اعتماد است.اعتماد به این  که کالای نمایش داده شده با کالایی که تحویل خواهد شد مطابقت داشته باشد واعتماد به فروشنده.

 

خوشبختانه در کشور ما با وجود ساز و کارهای قانونی در این زمینه فروشگاه های اینترنتی مجاز و تایید شده یکی از مطمئن ترین مکان ها برای خرید کالا هستند، منظور از فروشگاه تایید شده ، فروشگاههای دارای نماد اعتماد الکترونیک است.

 

قابل اطمینان هستند به این دلیل که  به لحاظ حقوقی در فروشگاه های سنتی به صرف اینکه کالا توسط شما رویت شده بعد از انجام خرید و تحویل گرفتن کالا حق اعتراض ندارید، ولی در خرید اینترنتی چنانچه اطلاعات درج شده کالا در سایت با کالایی که تحویل میگیرید مغایرت داشته باشد، فروشنده اینترنتی موظف به پس گرفتن و عودت مبلغ پرداختی شماست.

 

فرض کنیم که به روش متداول برای خرید کالای نوزادی که در راه داریم یا برای کودکمان میخواهیم سیسمونی تهیه کنیم یا به دنبال هدیه برای کوچولویی که تازه به دنیا اومده هستیم، در این صورت یا حساس ودقیق هستیم و با پشت سر گذاشتن هفت خوان ترافیک و گشتن دنیال جای پارک و .... (اگر در تهران باشیم) سر از خیابان بهار درمی آوریم.بعد از صرف چند ساعت تحقیق و پرس و جو، تحت تاثیر خستگی و شنیدن مقدار زیادی اطلاعات که بعضا ضد و نقیض هم هستند اقدام به تصمیم گیری وخرید می کنیم.

 

ولی آیا راه دیگری هم هست؟

بله آن هم یک راه ساده تر و مطمئن تر.میتوانید با گشت و گذار در اینترنت ضمن کسب اطلاع از قیمتها و مشخصات به راحتی مناسب ترین محصول را برای خود انتخاب کنید.بین فروشگاه های اینترنتی چند محصولی،فروشگاه اینترنتی واچار با قدمت 5 ساله در حوزه ی محصولات مادر و کودک یکی از کامل ترین فهرستها و برند ها را دراختیار دارد.

 

اولین و یکی از معدود فروشگاه های اینترنتی در ایران هست که مجموعه ی کامل ،متنوع و بسیار خوبی از لوازم مورد نیاز مادر و کودک شامل اقلام سیسمونی، کالسکه و کریر ،لوازم بهداشتی نوزاد ،انواع بالش بارداری و بالش شیردهی و گاه نگار بارداری، اسباب بازیهای کودک و نوزاد،وسایل غذاخوری و لباس و پاپوش و...  خیلی لوازم که برای پیدا کردن اونها باید چند روز وقت بگذارید رو از وارد کننده ها و عرضه کننده قدیمی و معتبری مثل نی نی سالن و نی نی مانلی که نیاز به معرفی ندارند و بسیاری تامین کننده های معتبر دیگه تامین میکند.به همین دلیل تمام کالاهای عرضه شده در واچار با گارانتی اصالت کالا ارائه می شود.

 

در کنار اطمینان از اصالت کالا به دلیل داشتن نمایندگی و رعایت کردن الزامات آن، کلیه کالا ها با قیمت مصوب پخش کننده ارائه می شود.

 

پس اگر قصد خرید سیسمونی دارید یا برای کوچولویی دنیال هدیه هستین پیشنهاد میکنیم حتما یه سری به واچار بزنین.

 

البته کالاهای واچار محدود به محصولات کودک و نوزاد نیست و بسیاری برندهای دیگر اعم از ورزشی و بهداشتی و آرایشی و غیره قابل انتخاب هستند. همگی با گارانتی اصالت کالا و قیمت مصوب.