ورود ستاد مبارزه با مفاسد به حقوق دهها میلیونی مدیران بیمه

گروه اقتصادی- عزت اله یوسفیان ملا نماینده آمل در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار افکارنیوز با اشاره به جلسه اخیر ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: مساله حقوق دهها میلیون تومانی مدیران بیمه یکی از موضوعات مطرح شده در جلسه ستاد بود که با دستور معاون اول رئیس جمهور به وزیر اقتصاد در حال پیگیری از طرف ستاد است.

وی افزود: در ابتدای جلسه آقای جهانگیری معاون اول رئیس جمهور از علی طیب نیا وزیر اقتصاد خواست تا با جدیت این مساله را پیگیری و گزارشی تهیه و در جلسه ستاد مطرح کند.

عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی تاکید کرد: این ستاد به وزیر اقتصاد ماموریت داده تا با هر گونه تخلف سریعا برخورد کند و جلوی پرداخت های چندین ده میلیون تومانی را بگیرد.

یوسفیان گفت: ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی عزم جدی دارد تا با هر گونه فساد در هر رده ای که اتفاق می افتد برخورد کند و پیگیری تخلفات از سوی مدیران هم در اولویت کاری ما قرار دارد.

وی با بیان اینکه گفته شده برخی از رقم های ذکر شده در فیش های منتشر شده مربوط به مطالبات مدیران بوده که جمع شده و یک دفعه پرداخت گردید، افزود: در هر حال ستاد پیگیر این مساله شده و اگر حقوق های منتشر شده صحت داشته باشد قطعا ستاد با آن بطور جدی برخورد می کند.

چندی پیش فیش های حقوقی برخی از مدیران بیمه منتشر شد که در آن حقوق  87 میلیون تومانی ذکر شده بود. همچنین در این فیش ها نشان داده می شد که این مدیران  وامهای چند صد میلیونی دریافت کرده بودند.

در همین راستا و پس از افشای حقوق نجومی مدیران بیمه، رئیس کل بیمه مرکزی عزل شد.