عدم ارسال پیامک تبلیغاتی به مشترکین رایتل

همه گیر شدن تلفن همراه شیوه زندگی همه ما را تغییر داد، تغییراتی که در روند ارتباط برقرار کردن افراد با یکدیگر از همه پررنگ تر بود.

 

بعد از ارایه سیم‌کارت‌های ثبت نامی و رفع محدودیت ارایه سرویس پیامک کوتاه کم کم مشترکین تلفن همراه برای برقراری ارتباط به جای تماس از پیامک استفاده کردند که با فارسی کردن حالت نوشتار حقیقتا در هزینه ها تغییرات مشهودی حاصل می­شد.

 

بعضا دیده می­شد که رقم پرداختی پیامک از هزینه مکالمه هم بیشتر بود اما مشترکین از پرداخت این هزینه در برابر محاسن آن رضایت داشتند.

 

در این میان با برگزاری مسابقات متعدد توسط شرکت‌های مختلف قرعه‌کشی‌هایی بین مشترکین تلفن همراه برگزار شد و پس از آن شماره تلفن مشترکین بین بنگاه های بازاریابی دست به دست شد تا جایی که صبر و قرار مشترکین و حتی مسوولین عرصه ارتباطات کشور را به سر آورد.

 

علاوه بر ایجاد مزاحمت ناشی از پیامک های تبلیغاتی، برخی دیگر از پیامک‌ها با دادن وعده های بعضا دروغین، مشترکین را ترغیب به شرکت در چرخه ای هزینه‌بر می‌کردند که از میان شرکت در مسابقات هزینه بر و به دست آوردن جایزه­‌های نفیس تنها صورتحساب نجومی نصیبشان شود.

 

گفتنی است مشترکین اپراتورها همواره از رقم بالای پیامک در قبض‌های خود و یا صفر شدن اعتبارشان آن هم به دلیل کسر هزینه بابت پیامک دریافتی گله مند بودند.

 

در این میان، سومین اپراتور تلفن همراه کشور جهت رفاه حال مشترکین خود، عطای این کسب درآمد هنگفت در قبال نارضایتی مشترکین را به لقای آن بخشیده است؛ به این منظور از آغاز فعالیت خود تاکنون برای مشترکین خود پیامک تبلیغاتی ارسال نکرده  است.

 

براساس این خبر رایتل اعلام کرده است پیامک‌های انبوهی که برای رایتلی‌ها ارسال می‌شود جنبه اطلاع‌رسانی داشته و صرفا برای اعلام تبریک، تسلیت، هشدار و اطلاع‌رسانی‌هایی از این دست ارسال گردیده است.