راه اندازی مرکز تماس ویژه مشترکین سازمانی رایتل

با راه اندازی این مرکز، آن دسته از مشترکین رایتل که از خدمات ویژه سازمانی این اپراتور استفاده می‌کنند، می توانند ضمن استفاده از سبد محصولات و خدمات رایتل، از مزایای مرکزتماس بهره‌ مند شوند.

از جمله این مزایا پاسخگو بودن به درخواست­‌ها و مشکلات مشترکین در کوتاهترین زمان ممکن است، بر این اساس مشترکین سازمانی در بدو تماس به صورت خودکار شناسایی شده و تماس آن­ها به صف مجزایی هدایت خواهد شد.

فضای پاسخگویی در نظر گرفته شده کاملا مستقل از صف تماس ویژه مشترکین عادی می باشد و با تعریف متفاوتی از سطح ارایه خدمات توسط کارشناسان و متخصصان آموزش دیده متناسب با سبد محصولات و خدمات دریافتی، به مشکلات آن­‌ها رسیدگی خواهد شد.

همچنین خدمت رسانی به مشترکین سرویس­‌ها و خدمات سازمانی به صورت شبانه روزی در تمام ایام هفته از طریق این مرکز صورت خواهد پذیرفت. بنابراین مشترکین می توانند با اطمینان خاطر از سرویس­‌ها و محصولات سازمانی رایتل استفاده و در صورت بروز خطا و یا مشکل و یا نیاز به راهنمایی در ارتباط با نحوه استفاده از سرویس­‌ها به صورت شبانه روزی با این مرکز تماس ارتباط داشته باشند.

شایان ذکر است در این مرکز، کارشناسان آموزش دیده در حوزه خدمات و محصولات سازمانی پاسخگوی مشترکین خواهند بود و می توانند با استفاده از دانش خود به راهنمایی و حل مشکلات مشترکین بپردازند. علاوه بر این در صورت نیاز از طریق این مرکز به متخصصان حوزه خدمات و سرویس‌های سازمانی معرفی خواهند شد و در اسرع وقت راهنمایی­‌ها و مشاوره­‌های تخصصی لازم به آن­‌ها ارایه خواهد شد. 

گفتنی است نمایندگان رسمی  معرفی شده از سوی مشترکین سازمانی رایتل که از سبد محصولات و خدمات ویژه سازمانی این اپراتور استفاده مینمایند، می توانند از طریق شماره تلفن 200 از خطوط رایتلی و 09202000000  از سایر خطوط  با این مرکز تماس حاصل نموده و از خدمات ویژه مشترکین سازمانی بهره مند شوند.