قیمت قطعی آپارتمان در مرکز تهران

هرچند قرارگیری منطقه 6 در مرکز پایتخت این منطقه را به انتخاب اول بسیاری از شهروندان برای کسب و کار تبدیل کرده است، اما از آنجا که شمار زیادی از ساختمان‌های اداری در این محدوده و مناطق اطراف آن واقع شده‌اند، ترجیح بسیاری از کارمندان بخش دولتی و خصوصی سکونت در نزدیکی محل کار و در نتیجه دغدغه ترافیکی کمتر و کاهش چشمگیر هزینه‌های جا‌به‌جایی است.

 

اما سکونت در محدوده طرح ترافیک الزامات خاص خود را برای تردد خودرو تحمیل می‌کند و همین موضوع عامل دافعه این منطقه در بازار مسکن است.در طول 20 روز سپری شده از تیرماه، 278 قرارداد فروش آپارتمان در منطقه 6 منعقد و ثبت شده است که این تعداد معادل 4 درصد از کل قراردادهای فروش ثبت شده در این مدت در سامانه اطلاعات بازار املاک ایران است. در عین حال ممکن است شماری از آپارتمان‌های فروخته شده در این بازه زمانی هنوز توسط مشاوران املاک در سامانه ثبت نشده باشد.

قیمت هر مترمربع آپارتمان 68 مترمربعی نوساز در منطقه آرژانتین، محدوده پارک ساعی با پارکینگ و بدون برخورداری از انباری هشت میلیون و 165 هزار تومان بوده است. قیمت قطعی هر متر مربع از آپارتمان میان سالی به وسعت 93 مترمربع واقع در خیابان کارگر شمالی با سن 11 سال و امکانات پارکینگ و انباری نیز 5 میلیون و 725 هزار تومان عنوان شده است.