در این گزارش دو عکس استثنایی از دو مادر همراه با توضیح مختصری از آنها ارائه می شود. البته عکس ها به اندازه کافی گویا هستند و نشان می دهند این دو مادر چه عشق و علاقه ای هم به فرزندانش دارند و هم به کارشان.

 

روزنامه دالاس مورنینگ نیوز عکسی از ملیسا واردلو ، عکاس حرفه ای ورزشی را چاپ کرده که ثابت می کند مادر بودن به چه اندازه تجربه ، علاقه و اراده نیاز دارد. ملیسا در این عکس دو فرزند کوچکش را روی دوش حمل کرده و در یک دست دوربین فیلم برداری و در دست دیگر شیشه شیر دارد.

 

 

 

همسر ملیسا مربی یک تیم فوتبال آمریکایی است. معمولا این دو به شکلی کارشان را برنامه ریزی می کنند که یکی از آنها بچه ها را نگه دارد اما زمانی که تیم همسر ملیسا بازی دارد برنامه به هم می ریزد.

 

ملیسا باید از مسابقه برای روزنامه محلی عکس تهیه کند بنابراین چاره ای ندارد جز این که با دو فرزند کوچکش کنار زمین حاضر شود.

 

 

 

مگان مایر در شهر اوکلاهوما سیتی پزشک ورزشی است. او در یک تیم فوتبال آمریکایی پزشک مراقب بازیکنان است. شوهر مگان به سفر رفته است. پرستار دختر سه ساله اش هم بیمار شده است بنابراین مگان 34 ساله که باردار هم است باید دختر سه ساله اش را به دوش کشیده و تیم را آماده مسابقه کرده و در ضمن از بازیکنانی که در جریان دیدار دچار ضرب دیدگی می شوند ، مراقب کند.

 

عکس های این دو زن که هفته گذشته در شبکه های اجتماعی منتشر شده است با استقبال کاربران روبرو شده و به ویژه مادران شاغل به آنها لقب قهرمان داده اند.