قیمت جدید مرغ اعلام شد
مهدی یوسف خانی رئیس اتحادیه پرنده و ماهی ، نرخ جدید مرغ در مراکز خرده فروشی را اعلام کرد و گفت: امروز نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری بدون تغییر در مقایسه با هفته گذشته 5 هزارتومان ومرغ آماده به طبخ درب واحد های صنفی 7 هزار و 600 تومان است.

 

به گفته وی نرخ هر کیلو ران مرغ با کمر 6 هزار و 600 تومان و ران مرغ بدون کمر برابر با قیمت مرغ 7 هزار و 600 تومان به فروش می رسد.

 

یوسف خانی درباره شرایط بازار مرغ در آستانه عید سعید غدیر نیز افزود: فرارسیدن عید غدیر نمی تواند تاثیری در شرایط بازار داشته باشد چرا که به  مازاد تولید و کاهش صادرات احتمال کاهش نرخ مرغ وجود دارد.

 

رئیس اتحادیه پرنده و ماهی با بیان اینکه تا اواخر مهر ماه امکان افزایش قیمت مرغ در بازار وجود ندارد، ادامه داد: با توجه به بهبود روابط ترکیه و روسیه میزان صادرات به سبب کیفیت بالا و قیمت پایین سایر رقبا کاهش یافته از این رو احتمال کاهش قیمت 10 الی 15 درصدی قیمت به سبب مازاد تولید وجود دارد.

 

وی درباره شرایط بازار ماهی تصریح کرد: نرخ انواع ماهی در مقایسه با هفته های گذشته تغییری نداشته اما پیش‌بینی می‌شود که از اواسط مهر ماه با صید جدید برخی انواع ماهی قیمت ها افزایش یابد.