عرضه کارت های اعتباری مرابحه بانک ملت از اول مهر ۹۵
دکتر هادی اخلاقی فیض آثار افزود: بانک ملت به پشتوانه کارشناسان مجرب و زیرساخت های مناسب در حوزه فن آوری اطلاعات و اعتباری، از ابتدای مهرماه سال جاری براساس دستور العمل اجرایی صادره از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ، نسبت به اعطای کارت های اعتباری مرابحه در سه سطح طلایی با سقف فردی ۵۰۰ میلیون ریال ، سطح نقره ای با سقف فردی  ۳۰۰ میلیون ریال و سطح برنزی با سقف فردی ۱۰۰ میلیون ریال اقدام خواهد نمود.
 
وی خاطرنشان کرد: هموطنان عزیز می توانند درخواست خود را به همراه مدارک و مستندات لازم به یکی از شعب بانک ملت ارائه و در صورت احراز شرایط و ضوابط اعتباری بانک از جمله توانمندی مالی، نسبت به دریافت کارت اعتباری اقدام نمایند.
 
مدیرعامل بانک ملت، نرخ سود تسهیلات کارت اعتباری مذکور را ۱۸ درصد و بازه زمانی بازپرداخت آن را ۱۲ تا ۳۶ ماه ذکر کرد. وی اظهار داشت: مقاطع صدور صورتحساب به صورت ماهیانه خواهد بود و دارنده کارت در صورتیکه تا ۷ روز پس از صدور صورتحساب نسبت به تسویه بدهی خود اقدام نماید به میزان خالص تسهیلات تسویه شده، اعتبارکارت وی مجددا شارژ خواهد شد ، در غیر این صورت تقسیط بدهی حداکثر تا ۳۶ ماه انجام خواهد شد.