حسین فلاج جوشقانی با اشاره به این موضوع گفت: این نرم‌افزار به منظور تسهیل و شفاف‌سازی نظارت مشترکان بر تعرفه ارائه خدمات اینترنت پرسرعت از طریق فناوری‌های ADSL و WiFi و کسب اطلاعات لازم از تعرفه سرویسی که قصد خرید آن را دارند، طراحی شده است.

وی با اشاره به اینکه تعرفه ارائه خدمات اینترنت پرسرعت ADSL و WiFi در مصوبه 237 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات تعیین شده است، افزود: کاربران با استفاده از این نرم‌افزار می‌توانند تعرفه کف و سقف سرویس ADSL و WiFi مورد نظر خود را محاسبه کرده و در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در نرخ ارائه خدمات توسط دارندگان پروانه ADSL و WiFi می‌توانند با مراجعه به سامانه پاسخگوئی به شکایات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات یا تماس تلفنی با شماره 195 شکایت خود را ثبت و پیگیری کنند.

معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری اعلام کرد: این نرم‌افزار که در دو نسخه ویندوزی و اندرویدی تهیه شده است در صفحه اصلی پایگاه اینترنتی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی قابل دانلود است.

او افزود: نسخه ویندوزی این نرم‌افزار در ویندوز 7 و بالاتر قابل اجرا بوده و در نسخه‌های پائین‌تر ویندوز با نصب نرم‌افزار .net قابل استفاده است.