شهریار سلطانی در نشستی خبری تاکید کرد که آزمون مهارت‌سنجی کارکنان نمایندگی‌های خدمات پس از فروش ایران‌خودرو با هدف ارتقای سطح خدمات برگزار خواهد شد.وی با بیان اینکه ایساکو با برگزاری آموزش‌های دوره‌ای و گرفتن آزمون سعی در ارتقای کیفی سطح خدمات در نمایندگی‌های مجاز دارد، خاطرنشان‌ کرد: در آزمون سال گذشته که در این زمینه برگزار شد ۶۰ درصد شرکت‌کنندگان نمره قبولی را کسب کردند، ۳۷ درصد نیز نیاز به بازآموزی داشته و ۳ درصد نیز مردود شدند.

 

معاون شبکه خدمات پس از فروش ایساکو ادامه داد: در آزمون سال جاری نیز که در روزهای پایانی این هفته برگزار خواهد شد، کارکنان نمایندگی‌های خدمات پس از فروش که نمره قبولی را کسب نکنند باید در کلاس‌های آموزشی شرکت کرده و مهارت‌های خود را ارتقا دهند. در غیر این صورت از سیستم خدمات پس از فروش خارج خواهند شد. وی افزود: علاوه‌بر برگزاری آزمون‌های دوره‌ای و نظارت بر عملکرد خدمات پس از فروش در چند حوزه از جمله بازرسی حضوری از نمایندگی، نظرسنجی از مشتریان و بازرسی نامحسوس در قالب مشتری صورت می‌گیرد. سلطانی با بیان اینکه در بازرسی‌های صورت گرفته از ابتدای امسال ۱۵ نمایندگی متخلف لغو امتیاز شده و مجوز فعالیت ۱۸ نمایندگی نیز تعلیق شده است تصریح کرد: ورود خودرو‌سازان خارجی به ایران فرصت مناسبی برای خودرو سازان ایرانی است که سیستم‌های خود را به روز کرده و ارتقا دهند. در حال حاضر نیز ۹۵ درصد استاندارد در حال اجرا در ایساکو با استانداردهای شرکت پژو-سیتروئن مشابه است.