به گزارش پانا، با گذشت یک ماه از ترور یکی از مدیران شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ایران در منطقه چابهار، یکی دیگر از مدیران صنعت نفت در یکی از استانهای جنوب کشور مورد حمله مسلحانه افراد ناشناس قرار گرفته است.

در حال حاضر وضعیت عمومی این مدیر نفتی رضایت بخش اعلام شده است اما وی برای معالجه کامل در بیمارستان بستری شده است.

حمله مسلحانه به این مدیر نفتی به هیچ‌وجه مساله شخصی نبوده است اما تاکنون هویت افراد حمله‌کننده به این مسئول نفتی مشخص نشده است.

اواسط شهریور ماه سالجاری هم یکی از مدیران شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چابهار مورد ترور و شلیک گلوله افراد ناشناس قرار گرفته بود که یکی از گلوله‌ها به این مدیر نفتی برخورد می‌کند.

در همین حال یعقوب جدگال نماینده چابهار و نیک‌شهر در مجلس در گفت‌وگو با خبرگزاری مجلس با بیان اینکه حمله به رئیس ناحیه مرکزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چابهار اقدامی تروریستی نبود، گفته بود: این اتفاق کاملاً شخصی بود و ربطی به گروهک‌های تروریستی یا قاچاقچیان سوخت ندارد.

وی درباره سو قصد به "سیاوش انتقامی" رئیس ناحیه مرکزی شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی منطقه چابهار اظهار کرده بود: وی در حین گشتزنی در منطقه با دو نفر موتور سوار درگیری لفظی پیدا میکند که به دنبال آن، یکی از موتورسواران اسلحه میکشد و به ساق پای "انتقامی" شلیک میکند.