تعطیلی آژانس های هواپیمایی متخلف در اعزام زائران اربعین

 علیرضا جمشیدی در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها با هشدار به آژانس های هواپیمایی که بلیط سفر به عتبات را گران‌تر از نرخ مصوب می‌فروشند گفت: با کوچکترین تخلف شدیدترین برخورد را می‌کنیم.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی ادامه داد: قبل از شروع ایام اربعین یک برنامه سراسری در قالب طرح مشترک را ایجاد کردیم و نخستین کاری که صورت گرفت این بود که نرخ نهایی سفر به عراق توسط سازمان هواپیمایی مشخص شد.

جمشیدی گفت: براساس نرخ تعیین‌شده بلیط سفر هوایی رفت‌وبرگشت از تهران به نجف و برعکس، یک میلیون و 100 هزار تومان نرخ‌گذاری شده است؛ برهمین اساس سازمان تعزیرات حکومتی در قالب گشت‌های مشترک با همکاری سازمان هواپیمایی و سازمان حمایت در سطح شهر حضور دارند و با موارد تخلف گزارش‌شده از سوی مردم یا تخلفاتی که مشاهده می‌کنیم، به شدت برخورد می‌شود.

وی با بیان اینکه تاکنون تعداد زیادی آژانس هواپیمایی متخلف تعطیل و با جریمه‌های سنگین روبه‌رو شده‌اند گفت: ما در ایان ایام کنترل کامل بر این موضوع داریم و البته اگر تخلف دیگری علاوه بر نرخ گذاری در این اژانس‌ها مشاهده شود حتما برخورد می‌کنیم.

وی تأکید کرد: معتقدیم این سفر، یک سفر معنوی است و از همه اقشار جامعه در ان شرکت می‌:نند که امیدواریم بتوانیم آرامش لازم را برای مردم فراهم کنیم تا با خیال راحت به زیارت بروند. سازمان تعزیرات معتقد است در این ایام، سودجویی نباید باشد و با سودجویان به شدت برخورد می‌کنیم.