مسکن نمی دهند ولی اقساط آن را میخواهند

گروه اقتصادی_ عصر امروز تعدادی از ثبت نام کنندگان مسکن مهر که به دلیل بی‌توجهی مسئولین در بلاتکلیفی به سر می‌برند، صدای تظلم خود را به نمایشگاه مطبوعات آوردند تا شاید به گوش مسئولان برسد.

به گزارش افکار نیوز؛ یکی از تجمع‌کنندگان در مصاحبه با خبرنگار ما گفت: "تا کنون ٣٠ میلیون پول واریز کرده‌ایم ولی مسکن ما را تحویل نمی‌دهند! باز هم پول می‌خواهند. نه رسیدی برای پولهایمان داده‌اند، نه خبری هست که بگویند قرار است کی منزل ما را تحویل دهند! بالاخره این مسئولین می‌خواهند چه کنند؟ چه کسی جوابگوی ما خواهد بود".

 وی با تاکید بر این که با این پولی که از ما می‌خواهند می‌توانیم در داخل شهر بهترین آپارتمان را خریداری نماییم، در پاسخ به این سوال خبرنگار ما که روند ساخت و پیشرفت مسکن‌های شما در چه وضعیتی قرار دارد گفت: "پیشرفتی که نداشته است! فقط هر روز می‌گویند پول بریزید. با این حساب، مسکن مهر ما برایمان ١٠٠ میلیون تمام می‌شود. این همه پول بدهیم و آنطور که شنیده‌ایم مسکنی بگیریم که مصالح آن هم خوب نیست؟! این واحدی که قرار است به ما تحویل دهند در فاز ١١ مسکن مهر پردیس قرار دارد. با این پول می‌توانستیم در تهران پارس اپارتمانی ٨٠ متری بخریم!!".