معرفی بسته‌های ویژه اربعین رایتل

 با توجه به افزایش سفرهای زیارتی به کشور عراق در ایام اربعین، رایتل خدمات ویژه‌ای شامل تعرفه‌های تشویقی ویژه و بسته‌های مصرفی به مشترکینی که در ایام اربعین در کشور عراق حضور دارند ارایه می‌دهد.

بر اساس این خبر و پیرو قرارداد منعقد شده بین اپراتور رایتل با دو اپراتور عراقی کورک و آسیاسل، امکان استفاده مشترکین از خدمات اینترنت، تماس و پیامک با تعرفه عادی و یا بسته‌های تخفیفی ویژه اربعین در کشور عراق فراهم آمده است. بسته‌های مصرفی شامل بسته مصرفی" تماس و پیامک" و "بسته های اینترنتی" است و برای تمامی مشترکین حاضر در کشور عراق در مدت اجرای طرح قابل استفاده است.

این خبر می‌افزاید با خرید این بسته ها مشترکین رایتل می توانند از خدمات ارتباطی رومینگ بین‌الملل در کشور عراق در شبکه اپراتور کورک با هزینه به صرفه تر از تعرفه‌های عادی نیز استفاده کنند و به این ترتیب برای استفاده از بسته مصرفی شامل 20 دقیقه تماس صوتی و 10 عدد پیامک 20 هزارتومان هزینه پرداخت کنند.

همچنین برای آن دسته از مشترکینی که تمایل به استفاده از اینترنت دارند نیز دو بسته اینترنتی با حجم 100 و 200 مگابایتی و با قیمت 35 و 50 هزارتومان تعریف شده است.

لازم به ذکر است هر سه بسته 60 روز اعتبار دارند. گفتنی است بسته‌های مصرفی رومینگ بین‌الملل ویژه کشور عراق از سامانه مدیریت حساب، وب‌سایت رایتل، کد دستوری، سامانه پیامکی، فروشگاه‌های رایتل قابل خریداری است.