آزمون سرزده سازمان استاندارد از نازل‌های سوخت تهران

   این بازدید با حضور مدیر کل و بازرسان استاندارد تهران، دادستان تهران، بازپرس ویژه و رییس شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی به صورت سرزده از چهار جایگاه سوخت شهر تهران انجام شد.

 با بازرسی‌های انجام شده از سوی بازرسان استاندارد مشخص شد که هیچ کدام از نازل‌های سوخت در این چهار جایگاه با مشکلی روبه‌رو نبوده و کم‌فروشی نداشتند.

در این باره مسلم بیات – مدیر کل استاندارد استان تهران – با بیان این‌که هر نازل چهار مرتبه در طول سال بازرسی و آزمون می‌شود به ایسنا، گفت: تیم ویژه‌ای متشکل از ذبیح‌زاده معاون دادستان تهران، مهرانگیز بازپرس ویژه، ویس کرمی – رییس شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی و همچنین بازرسان استاندارد، برای آزمون دوره‌ای نازل‌های چند جایگاه به‌طور تصادفی اقدام کردند.

وی افزود: خوشبختانه و در نتیجه تلاش‌های کارشناسان این اداره کل برای استانداردسازی نازل‌های سوخت، هیچ‌ یک از هشت نازلی که در این چهار جایگاه آزمون شدند، با استاندارد مغایرت نداشتند.

مدیر کل استاندارد استان تهران با بیان این‌که در هفت ماه نخست سال، بیش از ۱۱ هزار مورد بازرسی از نازل‌های سوخت مایع استان، توسط بازرسان این اداره کل انجام شده، اظهار کرد: از این تعداد تنها ۶۳ دستگاه، یعنی حدود نیم درصد، صحت عملکردشان تایید نشد و مغایر با استاندارد بودند.

به گفته بیات، تیم بازرسی مذکور، نازل‌های چهار جایگاه را در خیابان ولیعصر تقاطع زرتشت، خیابان آیت‌الله کاشانی، ابتدای خیابان‌ آزادی و خیابان میرداماد بازرسی و آزمون کردند.