تندیس گندم به نوبخت‌، طیب‌نیا و سیف رسید

 جشن شکرگزاری برداشت محصول گندم امروز 22 آذر سال 95 در سالن اجلاس سران تهران با حضور حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور، محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی و بیشتر معاونین و مدیران بخش کشاورزی کشور و نمایندگان کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

در مراسم جشن شکرگزاری برداشت محصول با اهدای تندیس گندم از سوی رئیس جمهور از محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، علی طیب‌نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی و ولی‌الله سیف رئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به دلیل آنچه حمایت همه جانبه از بخش کشاورزی با تصویب قوانین، تامین منابع مالی و اعتبارات مورد نیاز و بکارگیری شبکه بانکی برای تامین نهاده‌های مورد نیاز بخش کشاورزی مطرح شد تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم همچنین از مجریان طرح گندم به خاطر مدیریت مناسب رئیس موسسه اصلاح و تهیه نهال و بذر به دلیل پژوهشهای کاربردی و تولید بذر تجلیل به عمل آمد. همچنین در این مراسم از اشخاص دیگری چون سیادت به خاطر بومی سازی ادوات کشاورزی، نصیری گندمکار نمونه با برداشت 12 تن در هکتار و چغندرکار نمونه با برداشت 168 تن در هکتار با اهدای تندیس از سوی رئیس جمهور تقدیر شد.