رقص خاخام‌های صهیونیست با آهنگ اسرائیل زنده است

 رسانه‌های خبری رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه گزارش دادند که هیئتی از خاخام‌های جنبش «حباد» اواخر هفته گذشته به بحرین سفر کرده و در آنجا جشن عید یهودی «حانوکاه» (نور) را برگزار کردند.

شبکه خبری فلسطین‌ الیوم به نقل از سایت اسرائیلی « Times Of Israel» نوشت که این خاخام‌های صهیونیست بنا به دعوت حمد بن عیسی آل خلیفه شاه بحرین به این کشور سفر کردند.

رسانه‌های خبری رژیم صهیونیستی اهتمام زیادی به این سفر خاخام‌ها نشان داده و کانال‌های تلویزیونی و سایت‌های خبری این رژیم تصاویر بحرینی‌ها که در منامه در کنار خاخام‌ها در حال رقص و پایکوبی هستند، نمایش دادند.

بر اساس این گزارش، این رقص صهیونیست‌ها با آهنگ «ملت اسرائیل زنده است» همراه بوده است.

پادشاه بحرین اخیرا نیز با یک هیئت از خاخام‌ها دیدار کرد که انتقادات زیادی را به دنبال داشت و علمای بحرین نیز با انتشار بیانیه‌ای درباره عادی‌سازی روابط بحرین با رژیم صهیونیستی هشدار دادند.

جنبش «حباد» یکی از افراطی‌ترین جنبش‌های صهیونیستی است که دارای مواضع تُند علیه فلسطینیان و اعراب است.

خاخام «مئیر ایل فریدمن» خاخام شهر «کریات موسکین» و یکی از رهبران جنبش مذکور خواستار اعطای جایزه «اسرائیل» بزرگ‌ترین جایزه این رژیم به جنبش تروریستی «لاهفا» شده بود در حالیکه این جنبش مجری عملیا‌ت‌های تروریستی علیه فلسطینیان به خصوص در شهر قدس است.

خاخام «اسحاق شابیرا» منتسب به این جنبش نیز در سال 2009 قتل نوزادان شیرخوار عرب را مباح شمرده بود.

همچنین خاخام «یسرائیل هرئیل» از رهبران جنبش حباد، ریاست جنبش «معهد الهیکل» را بر عهده دارد که این جنبش از افراطی‌ترین و فعال‌ترین جنبش‌های صهیونیستی در زمینه دعوت به تخریب مسجد‌الاقصی است.