۵ سال محدودیت برای سرمایه‌گذاران در ایران
 سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم قرچک، ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش در جمع نمازگزاران مسجد امام حسین(ع) کارخانه قند ورامین اظهار داشت: در طول 37 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره دشمنان سعی در تخریب این انقلاب داشته و از همان ابتدا به دنبال نابودی این انقلاب بود، آن‌ها می­‌خواستند با تفرقه­‌افکنی بین آحاد مردم یکپارچگی کشور را از بین ببرند؛ اما مردم ما پای این انقلاب و نظام ایستادند و اجازه دخالت را به اجانب ندادند.

وی بیان کرد: دشمنان ‌در همان روزهای اول انقلاب توسط گروه­‌های تروریستی، بسیاری از مردم و مسئولان نظام را به شهادت رساندند به طوری که‌ 17 هزار شهید ترور داریم و امروز هم در پاریس به همین گروه­‌های تروریستی اجازه برگزاری همایش می‌دهند.

نماینده مردم قرچک، ورامین و پیشوا در مجلس ‌تصریح کرد: مردم ‌فتنه گروهک­‌های تروریستی را هم پشت‌سر گذاشتند و پس از آن فتنه سوم یعنی جنگ تحمیلی به راه افتاد‌ و 8 سال درگیر جنگ تحمیلی بودیم و در این دفاع مقدس 300 هزار شهید را تقدیم این نظام و انقلاب کردیم؛ اما بعد از جنگ هم فتنه­‌های بعدی یعنی تحریم­‌های ظالمانه اقتصادی، شبیخون فرهنگی و فتنه 88 را به راه انداختند و روزبه‌روز دشمنی­‌ها علیه ‌ایران افزایش یافت.

نقوی‌حسینی ‌اظهار داشت: همان دشمنی که این همه سال این فتنه­‌ها را به راه انداخت، امروز برجام را طراحی کرد، این دشمن همواره در پی ضربه زدن ‌است و نباید فریب لبخند او را بخوریم،‌ این برجام هم در راستای همان دشمنی­‌ها‌ست، چنان‌چه امروز ما می­‌بینیم که شرایط ما بعد از برجام بدتر شده است.

وی در ادامه با اشاره به امضاء قانون آیسا توسط آمریکا تصریح کرد: این قانون صراحتاً نقض برجام است، و تحریم­‌ها همچنان ادامه دارد، هر کس برای سرمایه‌گذاری به ایران بیاید تا 5 سال محدودیت ویزای آمریکا دارد، هیچ بانک بزرگ غربی از ترس آمریکا با ما کار نمی‌کند.

نماینده مردم قرچک، ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: چرا مسئولان ما در مقابل اقدامات آمریکا ساکت هستند؟ چرا در قبال دزدی­‌هایی که می­‌شود ساکت هستند؟ چرا برای لغو سخنرانی یک نفر بلافاصله بیانیه صادر می­‌کنید؛ اما می‌­آیند و از تریبون مجلس می­‌گویند برداشت 8000 میلیارد تومان از یک صندوق اختلاس نبوده و تنها معوقه بانکی بوده است، این دفاع از دزدی، از دزدی و دشمنی آمریکا بدتر است.