شمار خدمات جدید بانک ملت در دهه مبارک فجر به ۷ رسید
خودبانک، صدور دسته چک در تمامی شعب و خودپرداز ارزی، سه محصول و خدمت جدیدی است که در دهه فجر امسال و با حضور مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد بانک ملت، برای عرضه به مشتریان، رونمایی شد.
 
بر اساس این گزارش، با بهره برداری از خودبانک، دریافت خدمات بانکی به صورت شبانه روزی و بدون نیاز به مراجعه به شعب بانک، امکان پذیر خواهد بود.
 
واریز وجه به حساب، دریافت وجه، پرداخت قبوض، انتقال وجه، واگذاری چک به حساب، پرداخت اقساط تسهیلات، دریافت مانده حساب، دریافت صورتحساب، درخواست دسته چک، شارژ تلفن همراه، تغییر رمز کارت، تغییر رمز اینترنتی (رمز دوم) و افتتاح حساب از امکانات قابل ارائه در خودبانک بانک ملت است.
 
با هدف افزایش مزیت رقابتی بانک در حوزه حساب جاری، حسب درخواست صاحب حساب، امکان ارائه خدمات مرتبط با دسته چک ملت (جام) برای مشتری یا نمایندگان معرفی شده از سوی وی در تمامی شعب بانک ملت و نیز از طریق بانکداری اینترنتی فراهم شده است.
 
امکان ارائه درخواست دسته چک در هر یک از شعب بانک ملت، امکان تحویل دسته چک در شعبه مورد نظر مشتری که در زمان ارائه درخواست (در شعبه و یا بانکداری اینترنتی) اعلام کرده است، امکان معرفی نماینده از سوی صاحب‏/صاحبان حساب ها جهت دریافت خدمت درخواست و تحویل دسته چک در همه شعب برای حساب های دارای مجوز و امکان ثبت اطلاعات فرد گیرنده دسته چک در زمان ثبت درخواست دسته چک از مهم ترین ویژگی های خدمت جدید بانک ملت است.
 
خودپرداز ارزی دیگر محصول جدید بانک ملت است که امکان خرید ارز در تمامی ساعات شبانه روز را برای دارندگان کارت های شتابی فراهم می کند.
 
فروش ارز به مشتری از طریق کسر معادل ریالی ارز مورد نظر مشتری از کارت های بانکی شتابی، امکان پرداخت انواع ارزها نظیر(AED, UTL, GBP, EUR, CAD, AUD, USD)، وارد کردن مبلغ ارز مورد نظر، محاسبه معادل ریالی ارزهای مورد نظر مشتری، تحویل ارز به مشتری در صورت تایید معادل ریالی آن، ارائه رسید حاوی اطلاعات تراکنش خرید ارز، انعکاس تراکنش های انجام شده در صورت حساب مشتری، اعلام مانده حساب ریالی کارت و امکان تغییر رمزکارت از خدمات قابل ارائه از سوی خودپردازهای ارزی بانک ملت است.
 
دکتر هادی اخلاقی فیض آثار در مراسم رونمایی از این خدمات اظهار داشت: صرفه جویی در وقت و هزینه از طریق افزایش سطح دسترسی، کاهش قیمت تمام شده خدمات، ارائه خدمات باکیفیت و فراهم شدن تسهیلات بیشتر برای مشتریان از نتایج ارائه خدمات جدید در بانک ملت است.
 
وی افزود: در بازه زمانی دو ساله درصدی از شعب بانک ملت که دارای کارایی مناسبی نباشند به خودبانک تغییر وضعیت خواهند داد تا مشتری بتواند در تمام ساعات شبانه روز، تمامی خدمات مورد نیاز خود را از این سیستم دریافت کند.
 
به گفته وی، بانک ملت در این بازه زمانی، حداقل ۲۵۰ خودبانک در سراسر کشور راه اندازی خواهد کرد.
وی با بیان این نکته که بانک ملت از لحاظ زیرساخت و امکانات، دغدغه ای بابت راه اندازی این خودبانک ها ندارد، افزود: در عین حال فرهنگ استفاده از این سیستم نیز باید در مصرف کنندگان ایجاد شود که در این راستا، ارائه آموزش های لازم در دستور کار بانک قرار دارد.
 
دکتر اخلاقی همچنین از راه اندازی دستگاه های خودپرداز ارزی در اماکنی همچون خروجی فرودگاه ها، شهرهای سیاحتی و زیارتی و ... خبر داد و گفت: همه ظرفیت های درون بانک ملت در اختیار ارائه خدمات بهتر و باکیفیت تر به مشتریان قرار خواهد گرفت.