مشارکت بانک پارسیان در ساخت مدارس و حمایت از خیریه ها

همراهی با موسسات خیریه از جمله سازمان بهزیستی کشور،کمیته امداد امام خمینی (ره)، انجمن بیماران کلیوی و ام اس ایران، حمایت از بیماران سرطانی، پرداخت تسهیلات ازدواج، خود اشتغالی و کارآفرینی و ... بخشی از فعالیت‌های فرهنگی و عام‌المنفعه این بانک است.

همچنین بانک پارسیان با تعاملی اثربخش و فعال در جهت رشد و توسعه اقتصادی کشور و ترویج مدرسه سازی و توسعه و تامین فضاهای آموزشی، تداوم نهضت ساخت مدرسه در جامعه را مورد تاکید قرارداده و در ساخت و افتتاح پروژه‌های گوناگون آموزشی مشارکت داشته است.

ساخت مدرسه هوشمند پارسیان با زیربنای آموزشی 177 متر مربع در سال 1389 در شهرک دامداران زاهدان، احداث مدرسه۶ کلاسه بانک پارسیان در حسن آباد فشافویه از توابع شهرستان ری با زیربنای 817 متر در سال 1390 و همچنین ساخت سه مدرسه در مناطق زلزله زده استان آذربایجان شرقی در سال 1392 شامل : ساخت 3 باب کلاس با زیربنای 97 متر در روستای نهند واقع در شهرستان هریس، بخش خواجه ، احداث  3 باب کلاس  با زیربنای 97 متر در روستای کفالق شهرستان اهر و احداث 2 باب کلاس با زیربنای 81 متر در روستای سرخه شهرستان هریس، بخش خواجه از اقدامات بانک پارسیان در راستای مدرسه سازی می باشد.