فاز اول پروژه فولاد بافت تا شش ماه آینده افتتاح می شود

مهدی جهانگیری که همراه با علیرضا رزم حسینی، استاندار کرمان و خسرو خواجه حسنی، مدیرعامل بانک گردشگری و جمعی از مسئولین از پروژه فولاد بافت بازدید می کرد درباره فاز بعدی این پروژه گفت: فاز دوم این پروژه یک پکیج فولادی است که در یک دوره دو ساله با سرمایه گذاری هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید ضمن اینکه LC این پروژه با طرف چینی گشایش پیدا کرده است.

وی افزود: به دلیل ایجاد همین پروژه های بزرگ در این منطقه و برای اینکه بتوان برای اسکان گردشگران، مهندسین و افرادی که بعد از این در این شهرستان رفت و آمد خواهند کرد عملیات اجرایی هتل ۴ ستاره در یکی از بهترین مناطق این شهرستان با حضور استاندار کرمان و جمعی از مسئولین کلنگ زنی شد که فاز اول هتل ۴ ستاره با ۴۲ میلیارد تومان سرمایه گذاری ظرف دو سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

وی همچنین یکی از پروژه های دیگر افتتاح شده امروز را راه اندازی مجموعه کرک دانست و اظهار داشت: کارخانه کرک یک نوستالژی را برای مردم این منطقه رقم زده است که امروز عملا راه اندازی شد و کار خود را آغاز کرد.

جهانگیری محصول کرک را بسیار ارزشمند با خاصیت صادراتی دانست و ادامه داد: در سه ماه آینده یک بازسازی در این کارخانه صورت خواهد گرفت و برای این منظور ۱۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است و بعد از این سه ماه خاطره تلخ از ذهن مردم شهرستان بافت پاک خواهد شد.