نکاتی برای فروش سریع‌تر خانه

هیچ کس دوست ندارد که چند ماه را در زمان به فروش گذاشتن خانه خود با عذاب در جهنم زندگی کند پس برای اینکه بتوانید خانه خود را سریع‌تر بفروشید می‌توانید این چند نکته را که از مأموران فروش خانه پیشنهاد شده است، رعایت کنید.

1 – یک داستان بگویید

خانه شما خاص است و شما دوست دارید همه این را بدانند در نتیجه به جای اینکه لیستی از حقیقت‌ها برای فروش خانه خود به مشتری ارائه دهید، داستانی از خانه برای مشتری تعریف کنید که خانه را در نظر آنان خاص کند.

2 – عکس‌های خوب بگیرید

برای اینکه خانه را در نظر مشتریان برجسته‌تر نشان دهید، باید عکس‌های زیبا و حرفه‌ای از زاویه‌های مختلف آن بگیرید. برای عکس گرفتن از خانه می‌توانید عکاس حرفه‌ای خبر کنید و از تصاویری با حداقل 10 رنگ مختلف در کادر استفاده کنید.

3 – قیمت درست انتخاب کنید

شما می‌خواهید تا حد امکان پول زیادی از فروش خانه خود به دست آورید اما خوب است که طمع نکنید و قیمت درست را برای فروش خانه خود تعیین کنید چرا که اگر متقاضیان خرید خانه قیمت بالا از شما بشنوند، قطعا به جایی دیگر خواهند رفت.

4 – خودتان را بیرون از دید نگه دارید

همه فروشنده‌های خانه معتقد هستند خودشان بهترین مبلغ خانه هستند و به بهترین شیوه می‌توانند درباره خانه خود صحبت کنند اما بهتر است در زمان به فروش گذاشتن خانه خودتان را از دید خریدار بیرون کنید تا نگاه بهتری به خانه بیندازد.

5 – خانه را رنگ کنید

هیچ چیزی بهتر از لایه رنگی تازه نمی‌تواند سرزندگی و شادابی را به خانه بیاورد پس برای بهتر جلوه دادن خانه می‌توانید خانه‌تان را رنگ تازه‌ای بزنید.

6 – پنجره‌ها را بشویید

پنجره‌های یک خانه می توانند نقش مهمی در فروش خانه داشته باشند و پنجره‌های کثیف می‌توانند مشتریان خانه را فراری دهد.

7 – به همسایگان خود خبر دهید

برای اینکه سریع‌تری خانه خود را بفروشید، می‌توانید با همسایگان خود در این باره صحبت کنید چون شما می‌خواهید افراد زیادی از این ماجرا خبر داشته باشند و شاید همسایگانتان افرادی را سراغ داشته باشند که خواهان خرید خانه باشند.

8 – دمای خانه را تنظیم کنید

دمای خانه می‌تواند فاکتور مهمی در فروش خانه شما باشد چرا که اگر مشتریان در خانه احساس راحتی کنند، خواهان خانه شما خواهند شد.

9 – نور خانه را بیشتر کنید

شما برای فروش خانه خود باید آن را با درخشان نشان دهید در نتیجه باید پرده‌های نازکتری به کار ببرید و از لامپ‌هایی با رنگ‌های روشن‌تر استفاده کنید.