طرح سوال از نعمت‌زاده در مورد واردات کالا از عربستان

محمد جواد جمالی نوبندگانی در واکنش به واردات محصولات لبنی و غذایی از عربستان به ایران و اظهار تأسف از اینکه نمی‌دانم چه کسی این اقلام را وارد کشور می‌کند، گفت: باید روشن شود که وارد کننده این محصولات تا چه حدی خود را ایرانی می‌داند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با تأکید بر اینکه هیچ ایرانی غیرتمندی حاضر به واردات کالا از عربستان نمی‌شود، بیان داشت: به نظر بنده بخش زیادی از این واردات از مبادی رسمی وارد نشده است.

 وی با تأکید بر اینکه واردات کالاهای عربستان از مبادی رسمی جای اشکال دارد، اظهار داشت: در این شرایط این مسئله محکوم است و باید جلوی آن گرفته شود زیرا عربستان دشمنی خود با ایران را به اوج رسانده است.

 جمالی نوبندگانی با تأکید بر اینکه هیچ کمکی نباید به عربستان شود و حجاج بیت‌الله الحرام هم نباید هنگام سفر هیچ خریدی از کشور کنند، اظهار داشت: علاوه بر این وزارت صنعت، معدن و تجارت هم باید در این مسئله جوابگو باشند.

 عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: من در اولین فرصت شروع به کار مجلس این سوال را مطرح خواهم کرد که چرا از عربستان کالا وارد می‌کنند و آقای نعمت‌زاده هم باید به کمیسیون بیاید تا در این رابطه توضیح دهد.