​قدردانی از حمایت های بانک شهر در برگزاری سی امین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان
مدیر اجرایی سی امین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودک و نوجوان با اشاره به توجه بانک شهر به موضوعات فرهنگی و اجتماعی از حمایت‌های این بانک از سی امین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودک و نوجوان قدردانی کرد.

 

به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، سید حسینعلی شهیدی با اشاره به برگزاری جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در شهر اصفهان اظهار کرد:خوشبختانه این دوره از جشنواره که با حمایت‌های مالی  بانک شهر درحال برگزاری است، با استقبال بسیار خوب هموطنان رو به رو شده و  اکران برخی فیلم ها نیز به سانس فوق العاده رسیده است.

 

وی با بیان این‌که جشنواره از دو بخش داخلی و بین المللی تشکیل شده است، افزود: ۸۵ میهمان خارجی از ۴۰ کشور در این دوره از جشنواره شرکت کرده اند.

 

شهیدی تصر یح کرد: ۱۵۵ اثر شامل فیلم‌های سینمایی بلند، ویدیویی، فیلم‌های کوتاه و نیم بلند و فیلم های پویا نمایی و انیمیشین نیز در  سی امین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودک و نوجوان شرکت داده شده است. وی با اشاره به حضور 40 فیلم تولید شده در اصفهان در سی امین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان خاطرنشان کرد: حمایت از تولید از اهداف دیرینه  این جشنواره بوده که امسال محقق شده است.

 

شهیدی تربیت داوران جوان کودک و نوجوان در جشنواره کودک را در واقع سرمایه‌گذاری برای آینده سینمای کشور عنوان کرد و افزود: سرمایه‌هایی که در این جشنواره شناخته می‌شود ، در آینده‌ای نزدیک در سینمای ایران خواهد درخشید.

وی در ادامه با اشاره به این‌‌که شهرداری مرکزی اصفهان و بنیاد سینمائی کشور، از حامیان سی امین دوره جشنواره بین المللی فیلم های کودک و نوجوان هستند از حمایت های بانک شهر در این دوره از جشنواره نیز قدردانی کرد.