درخشش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر در دوازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر موفق به کسب رتبه های برتر در بخش های مختلف دوازدهمین دوره جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی شد.
به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، در این جشنواره که با هدف آشنایی با اصول و استانداردهای نشر در روابط عمومی و ارایه آثار و تجارب موفق ادارات روابط عمومی در حوزه انتشارات برگزار شد، بانک شهر توانست در یازده بخش حائز رتبه برتر شود.
حمید رضا عظیمی، سرپرست مرکز ارتباطات و روابط عمومی این بانک با اشاره به این موفقیت، خاطر نشان کرد: سازمانهایی در رقابت تنگاتنگ موفق خواهند بود که بتوانند به طور مستقیم در فرایند تصمیم گیری مشتری از طریق ایجاد اعتماد و تصویر سازی ذهنی مناسب، تاثیر گذار باشند و این امر محقق نخواهد شد مگر با حضور تیم روابط عمومی توانمند و خلاق.
عظیمی افزود: مجموعه روابط عمومی در سازمانها ضمن تلاش برای تعامل سازنده با محیط پیرامونی و واکنش مناسب نسبت به رویداد ها همواره در پی آن است تا تصویر مناسبی از چهره سازمان به نهاد های بالادستی، هم رده ، مشتریان و جامعه ارائه دهد و بانک شهر طی سال‌های اخیر فعالیت‌های گسترده‌ای را در این زمینه انجام داده است.
بر این اساس، مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر توانست در بخش های مختلف این جشنواره شامل:مصاحبه(رتبه اول)، صفحه آرایی (رتبه اول)،انتخاب بهترین نحوه ارایه آثار (رتبه اول)،تیزر (رتبه اول)،خبر(رتبه دوم)،تبلیغات مکتوب(رتبه سوم)، پوستر(رتبه دوم)،وب سایت(رتبه دوم)،مقاله(رتبه سوم)،عکس (رتبه سوم) و رسانه های اجتماعی(رتبه سوم) در سطح ملی  را کسب کند.
آشنایی با استانداردهای نشرالکترونیک و مکتوب در روابط عمومی و ارائه آثار و تجارب موفق،توسعه و ارتقای سطح توانمندی‌ها و مهارت‌های مدیران و کارشناسان روابط عمومی در حوزه فعالیت های انتشارات،انتخاب و معرفی الگوهای برتر در حوزه انتشارات، تبیین نقش تکنولوژی‌های نوین ارتباطی و آموزشی در فرآیند انتشارات،دستیابی به راهکارهای مناسب برای اعتلا و ارتقای نشر الکترونیک و مکتوب در روابط عمومی ‌ها و... از اهداف برگزاری جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی بود.
دوازدهمین دوره جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی با همت انجمن متخصصان روابط عمومی و با همکاری دانشگاه‌ها، روابط عمومی وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌های خصوصی و دولتی در دو بخش رقابتی و آموزشی در دو گروه تهرانی و استانی در مرکز همایش های خانه هنرمندان ایران برگزار شد.