آغاز جشنواره فروش رنگین کمان ایران خودرو

ایکوپرس: عبدالله بابائی قائم مقام معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو با بیان این مطلب گفت: علت نام گذاری جشنواره رنگین کمان این بود تا مشتریان خودرو مورد نظر خویش را همراه باتسهیلات فراوان وامتیازات متنوع خریداری کنند.

وی در مورد امتیازات متنوع این جشن گفت: برای خرید هردستگاه خودرو تا سقف ۲۵۰ هزارتومان تخفیف در نظر گرفته شده است؛ همچنین به خریداران خودرو تا سقف ۱۰ میلیون تومان وام پرداخت می شود.

بابائی با اشاره به خدمات کارت طلایی خودرو گفت: در این جشنواره با ارائه تخفیف ۲۵ درصدی برای کارت طلایی، شرایطی فراهم شده است تا مشتریان از خدمات کارت طلایی به راحتی استفاده کنند ضمن آنکه کارت امداد سیار دوساله نیز به مشتریان اهدا می شود.

بابایی افزود: مشتریان در این ماه اگر یکی از محصولات ایران خودرو را از نمایندگی های مجاز ایران خودرو خریداری کنند شماره مشتری آنها در لیست قرعه کشی هدایای نفیس افزوده می شود.

قائم مقام معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو تصریح کرد: هدیه ویژه این جشنواره خودرو جدید سوزوکی کیزاشی است که هنوز وارد بازار ایران نشده است در واقع این هدیه به همراه ۱۹ محصول دیگر در ایام مبارک دهه فجر به قید قرعه به برندگان اهدامی شود.

وی با اشاره به این که اولین خودرو کیزاشی در این جشنواره وارد بازار خودرو ایران می شود، خاطرنشان ساخت: خودرو جدید کیزاشی محصول جدیدشرکت سوزوکی یکی از جدیدترین ولوکس ترین خودروهای ژاپنی به شمار می رود که در کشورهای ژاپن، آمریکا و بازار استرالیا عرضه شده است.

گفتنی است ایران خودرو در این جشنواره محصولات خود را از قبیل گروه ۲۰۶،۴۰۵، پارس و سمند را با شرایط نقد واعتباری و تحویل فوری به بازار عرضه می کند.