رضایت فراتر از حد انتظار مشتریان از خرید محصولات ۵۰۴۰

طبق آخرین گزارش ارائه شده توسط مدیر فروش و بازاریابی شرکت ۵۰۴۰، میزان رضایتمندی مشتریان شرکت از محصولات خریداری شده به حدی است که روز به روز بر تعداد مشتریان شرکت افزوده می‌شود.


«محمد بختیاری» مدیر فروش و بازاریابی شرکت تدبیر ایده پردازان ۵۰۴۰، استاندارد بودن، کیفیت بالا و آگاهی کامل مشتریان از محصولات و نحوه استفاده از آن‌ها را سه فاکتور اصلی رضایت مشتریان این محصولات برشمرد.

وی گفت: از آنجا که محصولات شرکت ۵۰۴۰ مجوزهای قانونی سازمان‌های مربوطه دارد و همچنین این شرکت در ارائه محصولات به مشتریان خدمات قابل توجهی را ارائه می‌دهد، رضایت مشتریان به حدی است که روز به روز بر آمار خریداران افزوده می‌شود.
 
بختیاری
 

مدیر فروش و بازاریابی شرکت ۵۰۴۰ در ادامه گزارش خود تأکید کرد: عمده محصولاتی که توسط ۵۰۴۰ به فروش می‌رسد، رضایت بیش از ۹۰ درصد درصد خریداران را کسب کرده و درصد مرجوعی کالا‌ها بسیار پایین است.

فروشگاه بزرگ تلفنی و اینترنتی ۵۰۴۰ از آغاز فعالیت خود در سال ۱۳۷۹ همواره سعی در ایجاد فرهنگ خرید از راه دور در سراسر ایران داشته و با بهره گیری از مزیت‌های این شیوه، امیدوار است تا گامی در جهت ارائه خدماتی بهتر و شایسته به ایرانیان عزیز داشته باشد.

ارسال رایگان و ایجاد گارانتی مرجوعی برای اولین بار در ایران (عودت محصول خریداری شده و بازپس دهی مبلغ مشتری)، مشاوره رایگان تلفنی ۱۶ ساعته و پایگاه اطلاع رسانی ویکی ۵۰۴۰ از جمله خدمات نوینی است کهفروشگاه بزرگ ۵۰۴۰ به منظور جلب هرچه بیشتر مشتریان گرامی ارائه می‌کند تا شایسته انتخاب ایرانیان باشد بر همین اساس رضایت مشتریان فراتر از حد انتظار است.
 
محصولات 5040
 

بختیاری در ادامه یادآور شد: از دیگر فاکتورهایی که منجر به رضایت بالای خریداران محصولات ۵۰۴۰ شده، گارانتی مادام العمر و بدون قید و شرط ۵۰۴۰ است که خود نشان دهنده اعتماد شرکت به محصول است.

وی گفت: در واقع این میزان بالای رضایتمندی، منجر به فروش بیشتر محصولات تولید داخل شده که افزایش بالای تولید و در نهایت اشتغال زایی مستقیم و غیر مستقیم که یکی از اوامر مقام معظم رهبری به مدیران بخش خصوصی و دولتی کشور است، را دنبال داشته است.
مدیر فروش و بازاریابی ۵۰۴۰ همچنین یادآور شد: شرکت ۵۰۴۰ در ۱۸ اسفند ۹۲ به عنوان کار آفرین برتر، در ۲۷ شهریور ۱۳۹۳ به عنوان یکصد برند برتر ایران، ۱۷ خرداد ۱۳۹۳ به عنوان حماسه ساز اقتصادی رتبه برتر شده است.

وی تأکید کرد: دریافت تندیس مشتری مداری و رعایت حقوق مصرف کنندگان در پاییز ۹۳، دریافت لوح تقدیر سمینار مبانی مشتری مداری و حقوق مصرف کننده، دریافت تقدیرنامه مدیر دفتر پژوهش‌ها و نوآوری‌های تجارت الکترونیک و دولت الکترونیک در مهرماه ۹۳، دریافت گواهینامه سمینار علمی حمایت از حقوق مصرف کننده در سال ۹۳، دریافت گواهینامه حقوق مصرف کنندگان TUB، از جمله افتخارات و بخشی از کارنامه درخشان شرکت تدبیر ایده پردازان ۵۰۴۰ در بحث مشتری مداری و رعایت حقوق مصرف کنندگان است.

به گفته بختیاری، در این زمانه سرنوشت ساز که همت ورزیدن برای ترویج فرهنگ کارآفرینی و تشویق همگان به مصرف محصولات داخلی عزمی پولادین می‌طلبد، شرکت تدبیر ایده پردازان ۵۰۴۰ جلوه‌ای از انسانی‌ترین شیوه حضور در سنگر اقتصادی را به نمایش گذاشته و با استخدام نزدیک به ۵۰۰۰ هزار نفر مستقیم و غیر مستقیم، گامی بزرگ در راستای عمل به نسخه بی بدیل اقتصاد مقاومتی و با هدف عبور کشور از گردنه‌های سخت و دشوار پیش رو برداشته است.

وی گفت: رضایت مردم مهمترین عامل پیشرفت فروشگاه بزرگ اینترنتی ۵۰۴۰ بوده و مادامی که این رضایت با فروش کالاهای قیمت مناسب و با کیفیت حفظ شود، مشتریان به سراغ هیچ فروشگاه دیگری نخواهند رفت، بنابراین مجموعه ۵۰۴۰ سعی کرده هم در حوزه کارآفرینی و هم در حوزه تکریم مشتری وظایف قانونی و اخلاقی خود را به نحو احسن انجام دهد تا مشتری از خرید اینترنتی خود رضایت کامل داشته باشد.