موسسه خدمات مالی محاسبان تلاشگر خبره - با افزایش سهم مالیات در بودجه سالیانه کشور و تلاش سالهای اخیر برای رهایی دولت از درآمد نفتی ، حساسیت دولت برای اجرای قوانین مالیاتی افزایش پیدا کرد.

 

هم اکنون بسیاری از شرکتهای کوچک از جرایم مالیاتی گله دارند و تصور می کنند در هر صورت مشمول این جرایم مالیاتی می شوند.  در صورتی که با آگهی از قوانین و بخشنامه های مالیاتی و اجرای آن می توانند از پرداخت این جرایم خلاص شوند.

دو راه برای رهایی از پرداخت جرایم مالیاتی وجود دارد:

راه اول : با شرکت در دوره ها و کلاس های آموزشی از قوانین و بخشنامه های مالیاتی مطلع شوید و از حسابداری هم اطلاعاتی بدست بیاورید تا  بر امور مالی و حسابداری کسب و کار خود مسلط شود.

البته این راه حل زمانبر می باشد و شما را از هدف اصلی کسب و کارتان دور می کند.

 

راه دوم: امور مالی و حسابداری خود را به یک موسسه خدمات مالی و حسابداری  معتبر بسپارید و کلیه امور مالی ، حسابداری ، مالیاتی ، بیمه تامین اجتماعی ، تهیه و تنظیم اظهارنامه مالیاتی و ... را به این موسسه خدمات مالی و حسابداری بسپارید.

 

موسسه خدمات مالی و حسابداری محاسبان تلاشگر خبره با کادری مجرب از حسابداران و حسابرسان با تجربه می تواند در این خصوص به کمک شما بیاید تا شما با خاطری آسوده اهداف کسب و کار خود را دنبال کنید.

 

برای اطلاعات بیشتر روی این لینک کلیک کنید