ورود دومین خودرو پسابرجامی به ایران+ تصاویر

 پس از ورود پژو 2008 به بازار ایران و پیش فروش آن که سرانجام با قیمت زیر 100 میلیون تومان و با حرف و حدیث ها گوناگون انجام شد. حال شرکت ایران خودرو درصدد است تا محصول دیگری از شرکت پژو را روانه بازارکند.

شنیده ها حاکی از آن است که فروش پژو 301 نیز با قیمت 94 میلیون و 900 هزار تومان بزودی انجام خواهد شد، با این تفاوت که تولید پژو 2008 درایران صورت می پذیرد  و به گفته نعمت زاده با افزایش تولید این خودرو در داخل، امکان تعدیل و کمتر شدن قیمت فروش وجود دارد اما برای پژو 301 هنوز برنامه دقیقی مشخص نیست.

ورود صد میلیونی های فرانسوی به بازار خودرو ایران/ بی توجهی به قدرت خرید عامه مردم در فروش خودرو

همچنین از هفته آتی فروش فوری پژو 508 اتوماتیک 2017 نیزبا قیمت 185 میلیون تومان انجام خواهد شدکه نشان از اراده جدی ایران خودرو برای روانه کردن خودروهای بالای 100 میلیون تومان به بازار است.

در سالهای اخیر اقدامات مناسبی در روانه کردن خودروهای باکیفیت به بازار صورت گرفته و در این راستا با کمپانی های معروف فرانسوی چونرنو و پژو تفاهم نامه ها و قراردادهایی به امضا رسید که زمینه همکاری را برای طرفین بوجود اورده،اما این سوال وجود دارد که تولید و فروش این خودروها در بازه قیمتی 90 تا 100 میلیون چقدر می تواند راهگشا باشد؟

ورود صد میلیونی های فرانسوی به بازار خودرو ایران/ بی توجهی به قدرت خرید عامه مردم در فروش خودرو

اگرچه پس از برجام فرصت مناسبی برای همکاری های بین المللی بویژه در صنعت خودرو بوجود آمده،اما بهتر است که شرکت های خودروساز داخلی در ساخت و تولید خودروها،کشش بازار و قدرت خرید عموم مردم را بیشتر مدنظر قرار دهند.