هشدار؛ آرایش جدید مافیای تراریخته

 علی کرمی، استاد تمام دانشگاه علوم پزشکی بقیةالله و متخصص رشته بیوتکنولوژی پزشکی، و فوق‌تخصص مهندسی ژنتیک و کاربردهای این رشته نسبت به تغییر آرایش و تحرکات جدید مافیای جهانی تراریخته در ایران هشدار داد.

وی گفت: مافیای جهانی تراریخته و کمپانی‌های صهیونیستی برای سلطه بر جهان و کنترل مردم همان گفته هنری کیسنجر را اجرا می‌کنند که «برای کنترل دولت ها از ابزار نفت و برای کنترل مردم از ابزار غذا استفاده کنید.»

کرمی با بیان اینکه این گروه در حال برنامه‌ریزی حساب شده جهت ایجاد زمینه کسب مجوز و کشت گسترده تراریخته در کشور است، هشدار داد: این روند خطرناک می‌تواند به کشاورزی، امنیت غذایی، سلامت جامعه و ذخایر ژنتیکی و محیط زیست کشور آسیبهای جبران‌ناپذیری وارد سازد.

وی در ادامه از سیاستهای این گروه در قبال نخبگان پرده برداشت. وی گفت: این گروه در حال رصد واکنش رسانه‌ها، مراجع نظارتی، مراجع و روحانیت، مجلس، قوه قضاییه و گروه‌های محیط زیستی و مردم به این حرکت هستند. اینها در حال رصد وضعیت روانی جامعه برای برداشتن گام اصلی هستند.

این استاد دانشگاه تأکید کرد: اگر مدیران، مراکز نظارتی، مجلس و مردم و رسانه‌ها واکنشی نشان ندهند، و دانشمندان سکوت کنند، اگر مردم حق خود را مطالبه نکنند و اگر جلوی این روند خطرناک گرفته نشود قطعاً گام بعدی ــ یعنی صدور مجوز برای کشت گسترده تراریخته ــ برداشته خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: اینها با طرح ادعاهایی همچون تراریخته سالم است، ادعاها در خطرات آن کارشناسی نیست، و هیچ سندی بر خطرات تراریخته وجود ندارد، هزاران سند و مدرک علمی و تحقیقاتی که ثابت می‌کند محصولات تراریخته برای سلامت انسان، دام و محیط زیست خطر دارد را بطور شگفت‌انگیزی انکار می‌کنند. البته این کاملاً طبیعی و قابل پیش‌بینی است، زیرا این گروه منافع گسترده‌ای دارند و اگر یک دنیا سند و مدرک در خطرات تراریخته ارائه شود باز هم انکار خواهند کرد و شما را بی‌سواد و فناوری‌هراس و ... خواهند خواند.

کرمی ادامه داد: البته دانشمندان می‌دانند این ترفند قدیمی کمپانیهای صهیونیستی تراریخته مانند مونسانتو است و اینها نیز دقیقاً از همین ترفندها برای ساکت کردن دانشمندان منتقد در ایران استفاده می‌کنند.

وی تصریح کرد: ما در گذشته بارها و بارها هشدار داده‌ایم ولی این بار خطر جدی‌تر است؛ باز هم هشدار می‌دهیم و امیدواریم مسئولان، مدیران، دانشمندان و مردم بشنوند و جلوی این حرکت خطرناک را بگیرند.

این استاد ژنتیک هشدار داد: اینک وضع فرق کرده و سازمان محیط زیست هم دیگر مخالفتی با تراریخته ندارد. اگر مدیران، مسئولان، مراجع، روحانیت و رسانه‌ها، دانشمندان و کشاورزان و مردم عاشق ایران و سلامت خود و فرزندان انقلابی ایران اسلامی سکوت کنند باید منتظر عواقب خطرناک تراریخته کردن ایران باشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به این سؤال کلیدی توجه کنید: اگر تراریخته سالم است و اشکالی ندارد، پس چرا 37 کشور پیشرفته و همینطور رژیم صهیونیستی اجازه کشت تراریخته را نمی‌دهند؟ چرا درباره ارزیابیها اطلاعات شفاف و صحیح منتشر نمی‌شود تا دانشمندان نقد کنند؟ چرا به محصولات تراریخته برچسب نمی‌زنند؟ چرا اروپایی‌ها همه اینها را باید داشته باشند و مردم ایران خیر؟