گوشت گوسفندی قرقیزی رسید!

فرهاد باقری معین با تاکید بر اینکه هیچ محدودیتی برای ورود گوشت گرم به کشور وجود ندارد، گفت: مباشرین خرید می توانند بدون هیچ گونه محدودیتی نسبت به خرید و واردات گوشت گرم از کشورهایی که مورد تایید سازمان دامپزشکی ایران است، اقدام کنند.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی افزود: ۱۶ تن گوشت گرم نیز از استان سیستان و بلوچستان وارد تهران شده و توزیع آن نیز از امروز در بین واحدهایی متقاضی، در حال انجام است.

باقری معین با اشاره به قیمت گوشتهای قرقیزستانی تصریح کرد: گوشتهای وارد شده به صورت شقه ای و بسته بندی با ۳ هزار و ۲۰۰ تومان اختلاف نسبت به گوشتهای موجود در بازار و با قیمت ۱۲ هزار و ۳۰۰ تومان در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد.

وی نرخ گوشتهای وارد شده از استان سیستان و بلوچستان را ۱۱ هزار و ۳۰۰ تومان اعلام کرد و گفت: با توجه صرف هزینه کمتر برای حمل گوشتهای این استان به تهران، قیمت آن از گوشتهای وارداتی ارزان تر بوده و نرخ آن ۴ هزار تومان از گوشت های موجود در بازار کمتر است.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی اظهار داشت: واردات و توزیع گوشت گرم گوسفندی تا زمان بازگشت تعادل و ایجاد ثبات در قیمت آن ادامه خواهد داشت.