کاهش قیمت مرغ در آستانه محرم

 مهدی یوسف خانی در خصوص تغییرات قیمت مرغ در آستانه ماه محرم گفت: مطابق پیش‌بینی‌ها از نیمه شهریور ماه شاهد کاهش قیمت مرغ خواهیم بود و به علاوه با وجود مازاد عرضه این محصول در بازار افزایش قیمتی در ماه محرم نخواهیم داشت.
 

وی در ادامه افزود:قیمت هرکیلوگرم مرغ نسبت به هفته گذشته با 400 تومان کاهش در مراکز خرده فروشی به کیلویی 8 هزار و 100 تومان رسیده است.

رئیس اتحادیه پرنده و ماهی در توضیح قیمت هر کیلو مرغ زنده تصریح کرد: قیمت هر کیلو مرغ زنده 5 هزار و 200 تومان و هر کیلو مرغ آماده طبخ درب کشتارگاه و میدان میوه و تره‌بار 7 هزار و 200 تومان است.

یوسف‌خانی در خصوص قیمت اجزای مرغ اظهار کرد: هرکیلو ران مرغ باکمر را ۷۱۰۰ تومان، هرکیلو ران مرغ بی کمر۸۱۰۰ تومان، سینه با کتف ۱۴۰۰۰ تومان، سینه بدون کتف ۱۵۰۰۰ تومان و فیله مرغ ۱۷۰۰۰ تومان است.

وی با اشاره به مازاد عرضه مرغ نسبت به تقاضا در بازار عنوان کرد: با توجه به مازاد عرضه نسبت به تقاضا در بازار شاهد کاهش قیمت مرغ از هفته جاری هسیتم که این روند کاهشی در روزهای آینده نیز ادامه خواهد داشت.

رئیس اتحادیه پرنده و ماهی در توضیح قیمت تخم‌مرغ گفت: قیمت هر کیلو تخم‌مرغ با ثبات نسبت به هفته گذشته کیلویی 5 هزار و 750 تومان و شانه‌ای 11 هزار و 500 است.