برجام و همکاری های اقتصادی با دنیا، به قوت خود پابرجاست

فرید موسوی نایب رییس دوم کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ،اظهار کرد: اگرچه لفاظی های ترامپ، بیشتر برای طرفداران این دولت مصرف داخلی داشته، اما باید اذعان کرد که همین مورد نیز در حال ریزش شدیدی است.

وی ادامه داد: تقویت ایران هراسی در دنیا دیگر هدف گنجانده شده در بطن سخنان رییس جمهور آمریکا بوده که طبق مواضع اعلام شده از سوی دولت ها باز هم اثر عکسی برجای گذاشته است.

نایب رییس دوم کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: به دنبال لفاظی های ترامپ ،ایرانیان با سرعت تمام وحدت خود را در قبال این  شخص به نمایش گذاشته و نشان دادند که در برابر هر نوع تهدید و اقدامی که اهداف ملی را تحت الشعاع قرار دهد، از دولت و حاکمیت جمهوری اسلامی ایران حمایت و دفاع خواهند کرد.

موسوی گفت: حامیان اروپایی آمریکا، با موضع گیری خود، پروژه ایران هراسی ترامپ را با مشکل روبرو کردند. ترامپ به جای اینکه بر ایران هراسی بیفزاید، ماهیت اصلی آمریکا را به جهان نشان داده و دنیا در برابر این دولت بسیج کرد.

نایب رییس دوم کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر جرأت نداشتن ترامپ مبنی بر نقادی یک طرفه از برجام، افزود: حاکمیت ایران طرف مقابل را رصد کرده و متناسب با آن، اقدام اثر بخشی خواهد کرد.

موسوی تصریح کرد: برجام، معاهده ای بین ایران و آمریکا نیست، چرا که از ماهیت بین المللی برخوردار است.

وی گفت: این هنر دیپلمات های ایران بود،که تحت راهبری مقام معظم رهبری این معاهده را با،به اثبات رساندن دشمنی دولت آمریکا علیه ایران به جهانیان نشان دادند.

نایب رییس دوم کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: امروزه با حمایت های دیگر کشورهای عضو گروه 1+5، برجام پا برجا و اقدامات و همکاری اقتصادی ایران با جهان به قدرت خود ادامه خواهد داشت.

موسوی درباره تاثیر سخنان  ترامپ در بازار ارز و بورس بیان کرد: پالس های امروز بازار بورس تاثیر خاصی نداشته و بازار یکپارچه سبز است.

وی در پایان گفت: همچنین ذخائر ما جوابگوی مناسبی برای ترامپ خواهد بود.