هشدار امداد خودرو ایران را جدی بگیرید

«شما صاحب یک پراید هستید که برای دریافت کارت امداد خودروی آن باید 189 هزار تومان پرداخت کنید.» خانمی پشت تلفن این جملات یا مشابه آن را به افراد مختلف می گوید و به آن ها تضمین می دهد در صورت دریافت این کارت، امداد خودروی بهارستان تمامی مشکلات مربوط به خودروی شما را تا یکسال به صورت رایگان رفع و رجوع می کند. او وعده می دهد که حتی در صورت نیاز، خودروی شما به صورت رایگان با جرثقیل حمل شده و به تعمیرگاه های مجاز منتقل می شود.

وعده و وعیدهای کلاه‌بردار تلفنی هنوز تمام نشده. وقتی راجع به جزییات بیشتری از او سوال کنید، سوال شما را تحت تاثیر یک وعده جدید قرار می‌دهد که: این کارت امداد یک کارت عادی نیست و با تهیه آن، از سالانه 400 هزار تومان کسر هزینه بیمه بدنه و بیمه شخص ثالث بهره‌مند خواهید شد.

ارتباطات امداد خودرو ایران صراحتا این تماس‌های تلفنی را کلاه‌برداری خوانده و گفت: اخیرا شرکت‌هایی که مثل قارچ رشد کرده‌اند، اطلاعات مشتری‌ها را به نحوی به دست آورده و شروع به تماس گرفتن با آن‌ها می‌کنند. حتی بعضا دیده شده که برخی از آن‌ها مشتریان را به قطع بیمه تامین اجتماعی تهدید کرده‌اند!

او ادامه داد: ما امداد خودروی «ایران» هستیم و روی کارت‌های عادی یا طلایی که از طرف ما صادر می‌شود باید نام برند یا شرکت ما به صورت کامل درج شده باشد.
این مقام مسئول تاکید می‌کند که امداد خودوری ایران با توجه به سطح خدماتی که در هر کارت اشتراک ارائه می دهد نسبت به نوع محصول و سال تولید، هزینه تعیین شده از مشتری دریافت می کند و اصلا کارت 189 هزار تومانی ندارد که در صورت نیاز به توضیحات بیشتر می توانید به وب سایت شرکت امدادخودرو ایران مراجعه کنید.

گفتنی است امداد خودرو ی ایران بارها و بارها نسبت به این موضوع اطلاع رسانی کرده‌ و به نظر می رسد وقت آن رسیده که مراجع قانونی چنین کلاه‌برداری‌هایی را جدی‌تر پیگیری کنند.