نرخ بلیت هواپیما به عراق اعلام شد

 جعفر زاده مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری در خصوص قیمت بلیت پروازهای اربعین اظهار کرد: سازمان‌های هواپیمایی کشوری، تعزیرات حکومتی و پلیس فتا به‌منظور جلوگیری و برخورد با هرگونه تخلف در زمینه گران‌فروشی بلیت هواپیما ویژه اربعین هماهنگ هستند.

وی افزود: هم‌اکنون تمام دفاتر اعلامی از سوی سازمان هواپیمایی کشوری آماده عرضه بلیت به متقاضیان هستند و دو مورد به دلیل تخلف از فهرست عرضه‌کنندگان بلیت از سوی سازمان هواپیمایی حذف شده‌اند.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه از زمان آغاز پروازهای ویژه اربعین به مقصد عراق تاکنون هیچ‌گونه شکایتی از سوی مردم در قبال فروش بلیت به سازمان‌ هواپیمایی کشوری اعلام نشده است، گفت: برخوردهای سازمان هواپیمایی کشوری با متخلفان نیز در نتیجه بازرسی و نظارت‌های سازمان بوده است.

جعفر زاده بیان کرد: سایت‌های متخلفی که علی‌رغم اعلام سازمان هواپیمایی کشوری اقدام به فروش بلیت کردند نیز به‌منظور پیگیری و جلوگیری از فعالیت‌ آنان به پلیس فتا اطلاع اعلام شدند.

وی مبلغ تخلفات صورت گرفته در خصوص فروش بلیت هواپیما به کشور عراق را بین ۱۰۰ هزار تا ۱۵۰ هزار تومان اعلام کرد و گفت: متقاضیان بلیت اربعین باید مستندات خود در قبال گران‌فروشی را برای سازمان هواپیمایی ارسال کنند.