خرید عجولانه سکه در دقایق اول و مردمی که هول شدند+ عکس

 حراج سکه که از ساعت 14 امروز در بانک کارگشایی آغاز شده با استقبال شدید مردم و البته دلال‌ها همراه شده است. تا جایی که در دقایق ابتدایی حراج قیمت‌ها از قیمت بازار هم فراتر رفته است.

این درحالی است که مسئولان بانک در زمان  حراج به مردم اعلام کردند که نرخ واقعی سکه به این میزان بالا نیست و از خرید صرفه نظر کنید ولی مردم اصرار داشتند با قیمت بالا خرید را انجام دهند؛ در دقایق ابتدایی حراج و فروش یکی دو بسته اول قیمت سکه بین یک میلیون و 430 تا یک میلیون و 440 هزار تومان هم بالا رفت ولی بعد از گذشت یک ساعت از حراج قیمت‌ها کمی واقعی شده و به یک میلیون و 340 تا یک میلیون و 350 هزار تومان رسیده است.

بنا به اذعان مسئولان بانک کارگشایی افرادی که در ساعات ابتدایی حراج اقدام به خرید کردند اطلاعی از وضعیت قیمت‌ها نداشته و به صورت عجولانه خرید را انجام داده‌اند.

به گفته سلیمانی در یک ساعت اول 700 تا 800 تا سکه تمام بهار به فروش رفت و از الان به بعد نیم سکه به حراج گذاشته می شود.

حراج سکه با احتساب 9 درصد ارزش افزوده به قیمت یک میلیون و 288 هزار تومان و نیم سکه با قیمت 645 هزار تومان از ظهر امروز آغاز شده است.

یکی از افرادی که جزو خریداران اول سکه در حراج بانک کارگشایی بود از اشتباهی که کرده ابراز ناراحتی کرد و گفت اکثریت مردم هول شدند و گران خریدند.

یک خریدار دیگر به خبرنگار تسنیم گفت: من بیکارم هر چه دنبال کار گشتم پیدا نکردم، آمدم اینجا سکه بخرم و بفروشم تا سود کنم.

فرد دیگری که میگوید شغلش خرید و فروش دلار است به مردم توصیه میی کند الان سکه نخرند، قیمت بالاست.