به گزارش فارس، افزایش تقاضا برای خرید سکه از شعب منتخب بانک ملی طی هفته های اخیر تا حدودی موجب اختلال در سرویس دهی این شعب به مشتریانشان شده است.

سیل جمعیتی که در تمام ساعات روز پشت درب شعب ایستاده‌اند و بعضا‌ً هم شب را در همین حالت به صبح می‌رسانند طبیعتاً موجب می شود که فعالیت‌های این شعب بانک ملی با اخلال همراه شود.

اخلال در سرویس‌دهی به مشتریان، خروج سپرده‌ها از شعب، تضعیف فرایند جذب مشتری جدید، توجه به وضعیت سپرده‌گذاران و سایر خدماتی که روزانه شعب بانکی آنها را انجام می‌دهند این روزها بعنوان دغدغه‌های شعب بانکی هستند.

نباید نادیده گرفت که فروش سکه در این شرایط موجب می شود تا وقت و انرژی کارمندان و رؤسای شعب نیز صرف امور مربوط به نظم‌دهی شعبه و جلوگیری از درگیری مردم متقاضی خرید سکه می‌شود.

مراجعه خبرنگار فارس به تعدادی از شعب منتخب فروش سکه بانک ملی حکایت از آن دارد که برخی از مدیران این شعب نامه‌ای را با مضمون درخواست تغییر شیوه فروش سکه تنظیم و به اداره مرکزی بانک ملی ارسال کرده‌اند تا تجدید نظری در این خصوص انجام شود.

یک از این رؤسای شعب در همین ارتباط به خبرنگار فارس گفته بود: گروه‌های سنی متفاوتی وجود دارند که روزانه برای خرید سکه می‌آیند، اما به دلیل وجود عده‌ای افراد تکراری و خاص امکان فروش به دیگران وجود ندارد.

وی اضافه کرد: به همین خاطر بنده و همکارانم در شعبههای دیگر نامهای را تنظیم و به اداره مرکزی ارسال خواهیم کرد مبنی بر اینکه شلوغی و تجمع افراد در بیرون شعبه مانع از سرویسدهی تمام و کمال به سایر مشتریان میشود.