محمد کشتی آرای در گفتگو با مهر قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم را امروز شنبه در بازار ۶۱۲ هزار تومان اعلام کرد و گفت: در عین حال، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۵۹۵ هزار تومان و قیمت بانکی آن هم ۵۴۸ هزار و ۶۰۰ تومان است.

رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر اظهار داشت: هر قطعه سکه نیم بهار آزادی نیز طی روز جاری در بازار آزاد ۲۸۵ هزار تومان و در بانک نیز ۲۶۴ هزار و ۶۸۰ تومان فروخته می شود.

کشتی آرای ادامه داد: هر ربع بهار آزادی هم در بازار ۱۴۶هزار تومان و در بانک ۱۳۲هزار و ۸۰ تومان است. قیمت سکه گرمی نیز در بازار ۷۸ هزار تومان و در بانک ۷۳ هزار و ۸۴۰ تومان فروخته می شود.

وی تاکید کرد: قیمت هر گرم طلای ۱۸عیار ۵۴ هزار و ۲۰۰ تومان و هر اونس طلا نیز در بازارهای جهانی ۱۶۰۰دلار است.

رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر همچنین قیمت خرید هر دلار را در بازار آزاد، ۱۳۷۵ تومان و قیمت فروش آن را ۱۳۸۵ تومان اعلام کرد و بیان داشت: یورو نیز امروز ۱۸۱۵ تومان قیمت خرید و ۱۸۲۵ تومان نیز فروخته می شود، ضمن اینکه هر پوند هم ۲۱۵۰ تومان خریداری و ۲۱۷۰ تومان فروخته می شود.

کشتی آرای با اعلام اینکه بورسهای معتبر دنیا طی دو روز آینده تعطیل است، از حفظ وضعیت قیمتی طلا در روزهای گذشته با اندکی کاهش سخن گفت و افزود: با توجه به فروش انواع سکه در بانکها، پیش بینی می شد که قیمت آن دچار کاهش شود که به دلیل وجود عطش خرید هنوز این اتفاق نیفتاده است.