محمدرضا حسیننژاد در گفتوگو با خانه ملت، درباره سخنان اخیر وزیر مسکن و شهرسازی مبنی بر عدم افزایش قیمت مسکن تا پایان دولت دهم با بیان اینکه ۱۸ ماه از عمر دولت دهم باقیمانده و ساخت مسکن مهر ادامه دارد گفت: تاکنون ۴۰۰ هزار واحد آپارتمان آماده شده و ۶۰۰هزار واحد دیگر باید آماده و در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به واگذاری این رقم، بار مسکن سبک می‌شود و تا پایان دولت دهم افزایش قیمت بوجود نمی‌آید.

وی با بیان اینکه افزایش تورم معمولی امری طبیعی است تصریح کرد: افزایش قیمت مصالح، آجر، سیمان، حمل‌ونقل باعثافزایش قیمت مسکن می‌شود، حتی قیمت ساخت مسکن مهر ۳۳۰ هزار تومان برای هر متر مکعب اعلام شد که در مقایسه با قیمت نخست، ۳۰‌هزار تومان برای هرمتر مکعب افزایش قیمت بوجود آمد.

حسین‌نژاد با تصریح اینکه منظور از عدم افزایش قیمت مسکن، تورم بادکنکی و فانتزی است گفت: بالارفتن نرخ مسکن بر اساس افزایش قیمت حامل‌های انرژی، سوخت کوره‌ها و هزینه حمل‌ونقل امری طبیعی است.

سخنگوی کمیسیون عمران با بیان اینکه قطعاً رضایت کامل در مورد مسکن مهر وجود ندارد گفت: برای کنترل قیمت مسکن با توجه به عرضه و تقاضا باید واگذاری مسکن مهر را به زوجهای جوان ادامه داد.