بیانیه نماینده ساری درباره یک شهید نفتکش سانچی

خبر اولیه شک آور بود!

نفتکش غول‌پیکر سانچی با ۳۲ خدمه که به جز ۲ خارجی الباقی همگی شهروند ایرانی بودن و ۱۳۵ هزار تن میعانات گازی که عازم بندری در کره‌جنوبی بود در دریای چین با یک کشتی فله‌بر چینی تصادف کرده و در آتش میسوزد!

خبر به زودی به صدر اخبار رسانه‌ها و فضای مجازی رسید، هر خبری که میامد دلها میلرزید آخه ۳۰ جوان ایرانی سوار این غول دریایی مشتعل بودند.

همه مردمان ایران_زمین دست به دعا برداشتند برای پیدا شدن جوانان محبوس در غول نفتی در حال سوختن، حرارت اینقدر زیاد بود که فقط معجزه میتوانست عزیزان دربند آتش را نجات دهد که ناگاه خبری تلخ‌تر از اولی مخابره شد! خبری که امیدها را ناامید کرد و مفهومش این بود که از معجزه خبری نیست و مشیت الهی این بوده که همه سواران سانچی پر بکشند و روانه آسمان شوند.

خبر تلخ و تیر خلاص امیدها این بود:

نفتکش در حال سوختن #سانچی غرق شد و دیگر امیدی به زنده پیدا کردن عزیزانمان نیست؛ تحمل و پذیزش این خبر صبر زیاد میخواست،

این وسط #طبرستانی‌های دلاور خصوصا دلیران #ساروی و مهمتر از همه اهالی خونگرم روستای_ارزفون نیز دلیرمردی در این مهلکه خون و آتش داشتند.

شهید_میلاد_عنایتی نماینده ما مازندرانی‌ها در این حادثه تلخ و بزرگ بود، اتفاقی که تاریخ از آن به عنوان حادثه‌ای عظیم یاد خواهد کرد.

میلاد عزیز تک تک مازنی‌ها خصوصا ساروی‌ها به پرورش چنین دسته گلی در خاک خود افتخار میکنند و امید دارند که تو شهید_خدمت شفیع روز قیامتشان باشی.

ضمن عرض تبریک و تسلیت به بازماندگان داغدار شهید میلاد عنایتی عزیز به اهالی خونگرم روستای ارزفون بابت تربیت چنین دلیرمردی در خاک خود درود میفرستم و تمام قد به احترام شهدای این مرز و بوم قیام میکنم.

 

خدایا چنان کن سرانجام کار

تو خوشنود باشی و ما رستگار

بنده کمترین خدا

#محمد_دامادی